• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Анонси подій

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


У  К  Р  А  Ї  Н  А


РІВНЕНСЬКА    ОБЛАСНА    РАДА


(П’яте скликання)


Р І Ш Е Н Н Я


 


від 27 березня 2009 року                                                                 1159


 


Про комунальний заклад “Обласне


бюро судово – медичної експертизи”                                                    


Рівненської обласної ради


 


З метою подальшого розвитку і вдосконалення судово-медичної служби області, відповідно до статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада


 


в и р і ш и л а :


 


1.                  Перейменувати Обласне бюро судово – медичної експертизи у комунальний заклад  "Обласне бюро судово – медичної експертизи" Рівненської обласної ради.


2.                  Затвердити Статут комунального закладу "Обласне бюро судово – медичної експертизи"  Рівненської обласної ради (нова редакція), що додається.


3.                  Начальнику бюро подати Статут комунального закладу "Обласне бюро судово – медичної експертизи"   Рівненської обласної ради (нова редакція) на державну реєстрацію у порядку, який встановлений чинним законодавством.


4.                  Відділу з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад області виконавчого апарату обласної ради після державної реєстрації закладу внести відповідні зміни до переліку об'єктів спільної власності територіальних громад області та подати на затвердження обласній раді.


5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань охорони здоров'я, материнства та дитинства (Кобилянська В.Г.), з економічних питань та комунальної власності (Мініч Г.І.).


 


Голова ради                                                                               О.Ю.Данильчук


 


 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення  Рівненської обласної радивід 27 березня 2009 року 1159


Голова Рівненської обласної ради


                 О.Ю.Данильчук


 


 


 


 


 


 


 


С Т А Т У Т


комунального закладу

" Обласне бюро судово-медичної експертизи"

Рівненської обласної ради

 


 


 


 


(нова редакція)


 


 


 


 


Рівне – 2009


 


І. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ


 


1.1.           Цей Cтатут визначає правові та економічні основи організації та діяльності комунального закладу "Обласне бюро судово – медичної експертизи"   Рівненської обласної ради (надалі – «Бюро» ).


Комунальний заклад "Обласне бюро судово – медичної експертизи"   Рівненської обласної ради є правонаступником усіх прав та обов’язків Обласного бюро судово – медичної експертизи, що здійснювало діяльність відповідно до статуту (положення), затвердженого наказом МОЗ України від 17.01.1995 року № 6, зареєстрованого в Міністерстві юстиції від 26.07.1995 року за № 258/794.


Бюро засноване на спільній власності територіальних громад Рівненської області. Власником Бюро є територіальні громади  сіл, селищ, міст Рівненської області. Управління Бюро здійснює Рівненська обласна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Управління галузевою діяльністю здійснює управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації та Головне бюро судово-медичної експертизи МОЗ України.


1.2.           Бюро керується у своїй діяльності Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України «Про судову експертизу»,  нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України,  рішеннями Рівненської обласної ради та цим Статутом, іншими нормативно-правовими актами.


1.3.           Бюро є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України та своєю назвою, печатку, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Бюро набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.


1.4.           За своїм правовим статусом Бюро є комунальним закладом.


1.5.           Бюро є неприбутковим закладом і фінансується з обласного бюджету.


           При виконанні покладених на нього завдань Бюро може використовувати позабюджетні кошти, отримані відповідно до чинного законодавства.


1.6.           Бюро самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, відповідно до чинного законодавства.


1.7.           Бюро не відповідає за зобов’язаннями власника, а власник не відповідає за зобов’язаннями Бюро.


1.8.           Держава, її органи не несуть відповідальності за  зобов’язаннями Бюро. Бюро не відповідає за зобов’язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.


1.9.           У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Бюро має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських та третейських судах.


1.10.       Найменування Бюро:


-                     повне: комунальний заклад “Обласне бюро судово – медичної експертизи” Рівненської обласної ради;


-                     скорочене: ОБСМЕ.


1.11. Юридична адреса: 33028, Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Драгоманова, будинок  9а.


 


2. МЕТА  ТА  ПРЕДМЕТ   ДІЯЛЬНОСТІ   БЮРО


 


     2.1. Метою діяльності Бюро є забезпечення правосуддя країни незалежною кваліфікованою і об’єктивною судово-медичною експертизою, орієнтованою на максимальне використання досягнень науки та техніки; сприяння поліпшенню охорони здоров’я населення.


     2.2. Основним видом діяльності Бюро є медична практика. Вона передбачає проведення судово-медичних експертиз і досліджень (надалі – експертиз), що призначаються особою, яка проводить дізнання, слідчим, прокурором, суддею чи судом з метою дослідження на підставі спеціальних знань матеріальних об’єктів, що містять інформацію про обставини справи. Судово-медична експертиза здійснюється на принципах законності, об’єктивності, повноти дослідження та незалежності.


    2.3. Предмет діяльності Бюро:


    2.3.1. Забезпечення та проведення судово-медичних експертиз трупів у випадках насильницької смерті або при підозрі на застосування насильства, а також за інших обставин, що обумовлюють необхідність проведення такої експертизи, для вирішення питань, поставлених особою, яка проводить дізнання, слідчим, прокурором, суддею чи судом.


    2.3.2. Забезпечення та проведення судово-медичної експертизи потерпілих, обвинувачених та інших осіб для визначення характеру та ступеня тяжкості тілесних ушкоджень, з приводу статевих злочинів та вирішення інших питань, поставлених особою, яка проводить дізнання, слідчим, прокурором, суддею чи судом.


    2.3.3. Забезпечення та проведення судово-медичної експертизи речових доказів.


    2.3.4. Забезпечення та проведення судово-медичної експертизи за матеріалами кримінальних та цивільних справ.


    2.3.5. Забезпечення участі судово-медичних експертів у судових засіданнях.


    2.3.6. Залучення судово-медичних експертів як фахівців у встановленому законом порядку до участі в початкових та інших слідчих діях: огляду трупів на місці події (знайдення), ексгумації, вилучення зразків та інших.


    2.3.7. Підвищення якості експертизи шляхом впровадження в практику нових методів дослідження, що затверджені Міністерством охорони здоров’я України, та постійним удосконаленням діяльності судово-медичних експертів.


    2.3.8. Забезпечення проведення експертиз у встановлені строки.


    2.3.9. Систематичне інформування керівників закладів охорони здоров’я про всі дефекти та недоліки у наданні медичної допомоги населенню, що були виявлені при проведенні судово-медичних експертиз.


    2.3.10. Забезпечення участі судово-медичних експертів у клінічних та клініко-анатомічних конференціях.


    2.3.11. Негайне повідомлення відповідних служб охорони здоров’я про випадки гострозаразних, у тому числі особливо небезпечних, захворювань, що були виявлені.


    2.3.12. Узагальнення та аналіз судово-медичного матеріалу з метою проведення органами охорони здоров’я заходів профілактики виробничого, вуличного та побутового травматизму, отруєнь, алкоголізму, наркоманії, токсикоманії, раптової смерті та інших питань, що можуть сприяти поліпшенню медичного обслуговування населення.


    2.3.13. Проведення заходів щодо спеціалізації та підвищення кваліфікації судово-медичних експертів шляхом періодичного проходження підготовки в інститутах удосконалення лікарів та інших відповідних закладах охорони здоров’я.


    2.3.14. Систематичне проведення роботи з підвищення ділової кваліфікації працівників Бюро.


    2.3.15. Ведення документації та надання звітів, що стосуються судово-медичної експертизи, за формами і за приналежністю у строки, затверджені МОЗ України.


    2.3.16. Можливість Бюро бути навчальною базою вищих медичних навчальних закладів, інститутів (факультетів) удосконалення лікарів.    


    2.3.17. Участь у проведенні комплексних експертиз, які виконуються судово-медичними експертами та фахівцями інших спеціальностей.


    2.3.18. Забезпечення зберігання копій висновків експертиз та досліджень, матеріальних об’єктів дослідження, речових доказів в архіві Бюро в законодавчо затверджені терміни. 


    2.4 Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуанню та акредитації, Бюро може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.


 


3. МАЙНО  БЮРО


 


3.1. Майно Бюро становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Бюро.


3.2. Майно Бюро є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Бюро на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником для здійснення некомерційної господарської діяльності у межах, встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.


3.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Бюро здійснює у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту.


3.3. Джерелами формування майна Бюро є:


-                     грошові та матеріальні внески власника;


-                     безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;


-                     капітальні вкладення і фінансування з бюджету;


-                     майно придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;


-                     інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.


 


 


4. ОСОБЛИВОСТІ  ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


 


4.1. Бюро зобов’язане виконувати завдання власника, а також враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.


4.2. Бюро не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Бюро має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради чи уповноваженого органу.


4.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.


4.4. Бюро може функціонально взаємодіяти з іншими закладами охорони здоров’я, кафедрами вищих медичних навчальних закладів, вітчизняними та зарубіжними громадськими організаціями  з метою  поліпшення охорони здоров’я населення, згідно з чинним законодавством.


4.5. Бюро веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визначені законом.


 


5. ОРГАНИ  УПРАВЛІННЯ  БЮРО ТА  ЇХ  КОМПЕТЕНЦІЯ


 


5.1. Вищим органом управління Бюро є Рівненська обласна рада.


5.2.  До компетенції вищого органу управління належить:


5.2.1. визначення основних напрямків діяльності;


5.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Бюро;


5.2.3. призначення та звільнення начальника Бюро з урахуванням думки Головного судово-медичного експерта МОЗ України ;


5.2.4. розпорядження основними засобами бюро:


               - прийняття рішень про відчуження майна, позику, заставу,оренду.


5.2.5. прийняття рішення про припинення діяльності бюро, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу;


5.3. Управління галузевою діяльністю здійснює управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації та Головне бюро судово-медичної експертизи МОЗ України. До компетенції  управління охорони здоров’я належить:


5.3.1. затвердження планів бюро і звітів про їх виконання;


5.3.2. визначення форм контролю за діяльністю бюро;


5.3.3. погодження керівників структурних підрозділів (філій).


 


5.3.4. здійснення контролю за адміністративно - господарською діяльністю Бюро; 


5.3.5. визначення потреби в медичній техніці, медикаментах, інвентарі,      паливі, засобах санітарного транспорту;


5.3.6. затвердження кошторису Бюро, контроль за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільове та ефективне використання бюджетних коштів;


5.3.7. контроль за організацією первинного обліку в Бюро, утримання в установленому порядку статистичної та бухгалтерської звітності;


5.3.8. внесення пропозицій щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності керівника Бюро;


5.3.9. участь в установленому порядку в проведенні державної акредитації Бюро;


5.3.10. контроль роботи Бюро з питань охорони праці, безпеки руху санітарного транспорту і протипожежного захисту ;


5.3.11. сприяння розвитку міжнародного співробітництва Бюро та впровадження інвестиційних проектів в галузі судової медицини;


5.3.12. здійснення інших повноважень, передбачених чинним законодавством України щодо контролю за організацією роботи Бюро.


До компетенції Головного бюро МОЗ України належить:            


5.3.13. здійснення організаційного і науково-методичного контролю за діяльністю Бюро;


5.3.14. розробка правил, положень, інструкцій та інших нормативних документів, що регламентують судово-медичну діяльність Бюро;


5.3.15. здійснення контролю за експертною діяльність Бюро;


5.3.16. надання консультативної допомоги Бюро з питань організації та якісного виконання експертиз.


 


 Начальник бюро судово-медичної експертизи 


 


5.4. Керівництво судово-медичною, організаційно-методичною і фінансовою діяльністю установи здійснюється  начальником Бюро.


5.5. На посаду начальника Бюро призначається кваліфікований спеціаліст, який має повну вищу освіту (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки «Медицина». Проходження інтернатури зі спеціальності «судово-медична експертиза» з наступною спеціалізацією з «Організації і управління охороною здоров’я». Підвищення кваліфікації (курси удосконалення, стажування, передатестаційні цикли, тощо). Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста зі спеціальності «судово-медична експертиза» та посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії з цієї спеціальності. Стаж роботи за фахом не менше 5 років.


5.6. Начальник Бюро в своїй роботі керується чинним законодавством, Законом України “Про судову експертизу", іншими законодавчими та нормативними документами, які регламентують судово-медичну діяльність в Україні, положенням про начальника Бюро.


5.7. Начальник Бюро є головним позаштатним спеціалістом з судово-медичної експертизи управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації.


5.8. Начальник Бюро розробляє комплекс заходів, спрямованих на виконання основних завдань, що поставлені перед Бюро.


5.9. Начальник Бюро призначається рішенням Рівненської обласної ради з урахуванням думки Головного судово-медичного експерта МОЗ України.


5.10. Начальник Бюро здійснює функції управління на умовах найму та на підставі контракту, підписаного головою Рівненської обласної ради.


5.11. В контракті визначається строк найму, права, обов’язки і відповідальність начальника Бюро, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.


5.12. Начальник Бюро вирішує усі питання діяльності закладу, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.


5.13.  До компетенції начальника Бюро відноситься:


5.13.1. забезпечення статутної діяльності Бюро;


5.13.2. вирішення поточних питань роботи Бюро;


5.13.3. вирішення кадрових питань;


5.13.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;


5.13.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;


5.13.6. забезпечення оплати праці працівників Бюро.


5.13.7.підписання колективного договору у встановленому порядку.


5.14. Начальник бюро підзвітний:


- Рівненській обласній раді з питань щодо ефективного збереження та використання майна;


- управлінню охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації та  Головному бюро судово-медичної експертизи МОЗ України з питань галузевої діяльності.


5.15.  Начальник Бюро має право без довіреності виконувати дії від імені Бюро в межах чинного законодавства України. У разі відсутності начальника Бюро його обов’язки виконує його заступник з експертної роботи або завідуючий одним із відділів.


5.16. Начальник та головний бухгалтер Бюро несуть персональну відповідальність за додержанням порядку ведення і достовірності обліку та звітності.


 


6. КОНТРОЛЬ  ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ  БЮРО


     6.1. Контроль за збереженням та ефективним використанням майна Бюро здійснює Рівненська обласна рада, а безпосередній контроль за галузевою діяльністю – управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації та Головне бюро судово-медичної експертизи МОЗ України.


      6.2. Відносини Бюро з органами державного управління і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, інших законодавчих актів України, які визначають  компетенцію цих органів.


      6.3. На вимогу власника Бюро зобов’язане проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.


 


 


7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ БЮРО


 


7.1. Трудовий колектив Бюро становлять усі працівники, які беруть участь у його діяльності згідно з трудовим договором (контрактом, угодою).


     7.2. Трудовий колектив Бюро формується на загальних засадах  відповідно до вимог чинного законодавства України.


      7.3. Умови організації та оплати праці трудового колективу Бюро, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України. Відносини між адміністрацією Бюро та трудовим колективом регулюються колективним договором.


      7.4.  Загальні збори трудового колективу Бюро:


-                     розглядають і схвалюють проект колективного договору;


-                     заслуховують інформацію про виконання сторонами колективного договору;


-                     беруть участь у визначенні критеріїв матеріального стимулювання праці співробітників Бюро;


-                     беруть участь у вирішенні питань соціального розвитку Бюро.


 


8. ПРИПИНЕННЯ  ДІЯЛЬНОСТІ  БЮРО


 


8.1. Діяльність Бюро припиняється в результаті передавання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам – правонаступникам (злиття, приєднання, поділ, перетворення) або ліквідації.


8.2.  Злиття, приєднання, поділ та  перетворення здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.


8.3. Рівненська обласна рада  або суд  призначають комісію з припинення діяльності Бюро (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Бюро відповідно до чинного законодавства України.


8.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Бюро може бути покладено на орган управління майном Бюро.


8.5. У разі злиття Бюро з іншим суб’єктом господарювання усі майнові права та обов’язки кожного з них переходять до суб’єкта господарювання, що утворений внаслідок злиття. У разі приєднання Бюро до іншого суб’єкта господарювання, до останнього переходять  усі  його майнові права та обов’язки, а в разі приєднання одного або кількох суб’єктів господарювання до Бюро – до нього переходять усі майнові права та обов’язки  приєднаних суб’єктів господарювання. У разі поділу Бюро, усі його майнові права і обов’язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових  суб’єктів господарювання.  У разі виділення одного або кількох нових суб’єктів господарювання, до кожного з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов’язки Бюро. У разі перетворення Бюро в інший суб’єкт господарювання, усі його майнові права і обов’язки переходять до новоутвореного суб’єкта господарювання.


8.6. Бюро може бути ліквідоване:


-                     за рішенням Рівненської обласної ради;


-                     за рішенням суду про визнання судом недійсною державну реєстрацію юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.


8.7. Бюро є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.


 


 


9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ


 


9.1. Зміни та доповнення до Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.


9.2. Зміни підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством.


9.3. Питання, які не знайшли свого відображення в Статуті, регулюються положеннями законодавчих актів України.


 


 


 



Назад до розділу