• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3


У  К  Р  А  Ї  Н  А


РІВНЕНСЬКА   ОБЛАСНА   РАДА


Шосте   скликання


(Восьма   сесія)


Р І Ш Е Н Н Я


від 23 грудня 2011 року                                                     № 499 


 


 


Про комунальний заклад «Культурно-археологічний центр «Пересопниця» Рівненської обласної ради


 


З метою реалізації державної політики у сфері музейної справи та охорони культурної спадщини, враховуючи клопотання облдержадміністрації, відповідно до Закону України «Про музеї та музейну справу», керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада


в и р і ш и л а :


1. Утворити комунальний заклад «Культурно-археологічний центр «Пересопниця» Рівненської обласної ради.


2. Затвердити Статут комунального закладу «Культурно-археологічний центр «Пересопниця» Рівненської обласної ради (додається).


3. Доручити обласній державній адміністрації:


     3.1. Призначити керівника комунального закладу «Культурно-археологічний центр «Пересопниця» Рівненської обласної ради.


     3.2. Забезпечити проведення державної реєстрації комунального закладу «Культурно-археологічний центр «Пересопниця» Рівненської обласної ради.


     3.3. Звернутись до Міністерства культури України щодо передачі Державного музейного фонду з балансу Рівненського обласного краєзнавчого музею на баланс комунального закладу «Культурно-археологічний центр «Пересопниця» Рівненської обласної ради.


     3.4. Передбачити видатки на утримання комунального закладу «Культурно-археологічний центр «Пересопниця» Рівненської обласної ради в межах реальних фінансових ресурсів, передбачених в обласному бюджеті на галузь «Культура  і мистецтво».


 


      4. Після проведення державної реєстрації передати майно культурно-археологічного центру «Пересопниця»  з балансу Рівненського обласного краєзнавчого музею на баланс комунального закладу «Культурно-археологічний центр «Пересопниця» Рівненської обласної ради в установленому порядку та подати обласній раді пропозиції про внесення змін до  переліку об’єктів спільної власності територіальних громад області.


      5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань науки, освіти, культури і духовності  (Левицька С.О.), з питань  бюджету, фінансів та податків  (Кособуцький О.М.), з економічних питань та комунальної власності (Мініч І.І.).


 


 


 


Голова ради                                                                      Ю.С.Кічатий


 


 


 


 


 



 


 


 


 


 


СТАТУТ


комунального закладу


«Культурно-археологічний центр «Пересопниця»


Рівненської  обласної  ради


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Пересопниця – 2011


 


1. Загальні положення


1.1. Цей статут визначає правові, економічні та творчі засади організації та діяльності комунального закладу «Культурно-археологічний центр «Пересопниця» Рівненської обласної ради» (далі – «Центр»).


Власником Центру є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (надалі – «Власник»).


Управління Центром здійснює Рівненська обласна рада або уповноважений нею орган. Галузеве керівництво діяльністю Центру здійснює управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації.


1.2. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про культуру», «Про охорону культурної спадщини», «Про охорону археологічної спадщини», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо охорони культурної спадщини», «Про музеї та музейну справу», рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями Рівненської обласної державної адміністрації, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.


1.3. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові рахунки в установах банків, печатку зі своєю назвою, штампи встановленого зразка, інші необхідні реквізити. Центр набуває статусу юридичної особи з моменту його державної реєстрації в установленому законом порядку.


1.4. За своїм правовим статусом Центр є комунальним закладом і діє за принципом бюджетного фінансування.


1.5. Музейні предмети і музейні колекції є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України.


1.6. Центр самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, відповідно до чинного законодавства України.


1.7. Центр не відповідає за зобов’язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов’язаннями Центру.


1.8. В межах своєї діяльності та положень даного статуту Центр має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських та третейських судах.


1.9. Назва комунального закладу:


   – повна: комунальний заклад «Культурно-археологічний центр «Пересопниця» Рівненської обласної ради;


          – скорочена: КЗ «Пересопниця».


1.10. Юридична адреса Центру:


         35337, село Пересопниця, вулиця Вербова, 22, Рівненського району, Рівненської області.


 


2. Мета та завдання діяльності Центру


2.1. Метою діяльності Центру є здійснення заходів з охорони і збереження та дослідження об’єктів культурної спадщини, пов’язаних з ними територій та рухомих предметів, творів монументального, образотворчого, декоративно-прикладного мистецтва, а також проведення археологічних розкопок, науково-дослідної, науково-методичної, інформаційної та культурно-освітньої роботи з метою популяризації культурної спадщини, духовного збагачення громадян.


2.2.  Основними видами діяльності Центру є:


- організаційне забезпечення роботи археологічних експедицій;


- проведення роботи з виявлення, фіксації, класифікації, складення облікової документації на нерухомі об’єкти культурної спадщини,  пов’язані з ними території та рухомі предмети, твори монументального, образотворчого, декоративно-прикладного мистецтва,  підготовка документації для їх державної реєстрації;


- забезпечення  здійснення комплексу науково-об╜рунтованих заходів щодо   збереження об’єктів культурної спадщини, розкриття їх найбільш характерних ознак, відновлення втрачених або пошкоджених елементів;


- надання інформації відповідному органу охорони культурної спадщини про пошкодження, руйнування, загрозу або можливу загрозу пошкодження, руйнування об’єктів Центру;


- здійснення науково-методичного керівництва проведенням робіт з дослідження, консервації, реабілітації, реставрації, ремонту, пристосування і музеєфікації пам’яток та інших робіт за погодженням органу охорони культурної спадщини та органу місцевого самоврядування;


- здійснення інших заходів щодо охорони та збереження об’єктів Центру;


- проведення роботи з комплектації, наукового опрацювання, опису та обліку музейних зібрань, їх подальшого збереження у встановленому законодавством порядку;


- проведення експозиційної та виставкової роботи;


- здійснення у встановленому порядку обміну виставками із закладами культури України та інших держав, надання експонатів для проведення виставок, у тому числі за кордоном;


- проведення інформаційно-видавничої діяльності з популяризації заповідної та музейної справи, проблем охорони і належного утримання об’єктів культурної спадщини; визначення порядку реалізації виготовленої   Центром   друкованої продукції;


- організація та координація наукових досліджень у Центрі, залучення до цієї роботи працівників інших організацій;


- організація наукових конференцій та семінарів музейних працівників;


- організація підготовки та підвищення кваліфікації працівників Центру;


- вжиття заходів для розвитку інфраструктури екскурсійного і рекреаційного обслуговування відвідувачів на території  Центру;


- надання платних послуг і встановлення цін на них згідно з переліком, затвердженим постановами Кабінету Міністрів України.


2.3. Центр має право:


- визначати зміст, напрями та форми своєї діяльності;


- розробляти структуру, штат, форму оплати праці працівників Центру у межах своєї компетенції;


- залучати в установленому порядку на договірній основі юридичних та фізичних осіб для вирішення питань, які належать до його компетенції;


-  утворювати у разі потреби комісії та експертні групи, проводити конкурси,   конференції, скликати  наради з  питань, які  належать до його компетенції;


- розробляти і затверджувати в установленому порядку власну символіку;


- використовувати в установленому порядку власну символіку і зображення об’єктів Центру, репродукції архітектурно-мистецьких, художніх та інших культурних цінностей, що зберігаються в його колекціях, зібраннях, фондах, а також надавати право іншим юридичним і фізичним особам використовувати ці зображення відповідно до законодавства;


- зберігати за собою переважне право на проведення екскурсій на його території та об’єктах;


- встановлювати пільги для окремих категорій відвідувачів Центру згідно з чинним законодавством;


- розпоряджатися коштами, отриманими від надання платних послуг, благодійних внесків та інших надходжень;


- залучати додаткові кошти з метою розвитку статутної діяльності та стимулювання праці;


- здійснювати придбання і експонування матеріалів з дорогоцінних матеріалів та каміння, а також експонатів зброї;


- на захист створених ним баз даних, інших об’єктів інтелектуальної власності згідно із законодавством.


2.4. Центр проводить свою діяльність відповідно до річного плану науково-творчого та соціально-економічного розвитку, який розробляється ним самостійно та затверджується управлінням культури і туризму облдержадміністрації.


2.5. Для розгляду питань охорони об’єктів культурної спадщини, прове­дення науково-дослідної, науково-методичної роботи при Центрі створюється науково-методична рада, фондово-закупівельна комісія, рестав­раційна рада та інші дорадчі органи, до складу яких входять його наукові працівники, провідні спеціалісти інших наукових та творчих установ і організацій, представники громадськості. Склад дорадчих органів затверджується директором Центру.


2.6. Проведення на території Центру містобудівних, архітектурних, ландшафтних перетворень, реставраційних, будівельних, земляних та інших робіт дозволяється за погодженням з органами управління Центру та центральним органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини.


2.7. Центру гарантується захист його прав, недопущення цензури і ліцензійних обмежень творчої діяльності згідно законодавства.


 


3. Органи управління Центром та їх компетенція


3.1. Органом управління Центром є Рівненська обласна рада або уповноважений нею орган.


3.2. До компетенції Рівненської обласної ради належить:


3.2.1. визначення основних напрямів діяльності;


3.2.2. внесення змін та доповнень до Статуту Закладу;


3.2.3.  розпорядження основними засобами закладу:


- прийняття рішень про відчуження майна, передачу майна в позику, заставу;


- передача в оренду цілісних майнових комплексів та приміщень, або споруд загальною площею більше ніж 200 кв.м.;


3.2.4. прийняття рішення про припинення діяльності закладу, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу;


3.2.5. визначення форм контролю за діяльність закладу. 


3.3. Управління Центром здійснює директор, який призначається Власником Центру або уповноваженим ним органом шляхом укладання контракту.


3.4. До компетенції уповноваженого власником органу управління належить:


- забезпечення в межах компетенції контролю за діяльністю Центру ;


- затвердження планів закладу і звітів про їх виконання;


- затвердження штатного розпису та умов оплати праці працівників Центру. 


       3.5.   Директор Центру:


- здійснює керівництво діяльністю Центру, несе відповідальність за виконання покладених на Центр  завдань;


- здійснює контроль за додержанням установленого на території Центру  режиму збереження і порядку використання пам’яток;


- визначає структуру і штатний розпис Центру в межах фонду оплати праці, який затверджується  управлінням культури і туризму облдержадміністрації;


- затверджує положення про структурні підрозділи Центру;


- призначає на посади і звільняє з посад працівників Центру;


 - визначає функціональні обов’язки заступника директора, керівників структурних підрозділів та працівників, затверджує їх посадові інструкції;


- видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;


- розпоряджається в межах затвердженого кошторису коштами витрат на утримання Центру;


- разом з органом, уповноваженим трудовим колективом Центру, розробляє і укладає Колективний договір;


- встановлює працівникам розміри посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат на умовах, передбачених трудовим законодавством та Колективним договором, в межах фонду оплати праці;


- надає матеріальну допомогу працівникам на оздоровлення і вирішення соціально-побутових питань на умовах, передбачених трудовим законо­давством та Колективним договором, в межах фонду оплати праці.


 


4. Трудовий колектив Центру


4.1. Трудовий колектив Центру складають працівники, які беруть участь у його діяльності на підставі трудового договору (контракту, угоди).  


4.2. Умови  організації та  оплати  праці членів трудового  колективу  Центру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.


4.3. Відносини між адміністрацією Центру та трудовим колективом регулюються відповідними правовими актами та Колективним договором.


4.4. Повноваження трудового колективу Центру реалізується загальними зборами та через їх виборні органи.


4.5. Загальні збори трудового колективу Центру:


-  розглядають і схвалюють проект Колективного договору;


- заслуховують інформацію про виконання сторонами колективного договору;


- беруть участь у визначенні критеріїв стимулювання праці співробітників Центру;


- беруть участь у вирішенні питань соціального розвитку Центру.


 


5. Майно Центру


5.1. Майно Центру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Центру.


5.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області  в особі Рівненської обласної ради і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Центр володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном, за умов, що ці дії не суперечать чинному законодавству України і даному Статуту.


5.3. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту.


5.4. Джерелами формування коштів та майна Центру є:


- кошти обласного бюджету;


- кошти державного бюджету на ремонтно-реставраційні роботи пам’яток національного значення;


- кошти, отримані від господарської діяльності, надання платних послуг;


- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій і громадян, в т. ч. в іноземній валюті;


- капітальні вкладення і фінансова підтримка з обласного бюджету;


- майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;


- придбання майна інших установ, підприємств та організацій;


- інше майно, набуте на підставах не заборонених чинним законодавством України


 


6. Особливості господарської діяльності комунального закладу


6.1. Центр зобов’язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні науково-творчої і виробничої програми, визначенні перспектив економічного і соціального розвитку.


6.2. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати їх в оренду Центр має право у порядку, встановленому чинним законо­давством України та рішеннями Рівненської обласної ради.


6.3.  Центр  має право:


- самостійно планувати свою наукову та господарську діяльність;


- установлювати ціни на вхідні квитки та інші платні послуги, самостійно встановлювати надбавки і знижки до діючих цін;


- визначати  перспективи свого розвитку;


- формувати плани екскурсійної та виставкової роботи;


- вивішувати оголошення в громадських місцях про відкриття виставок і проведення інших заходів.


6.4. Бюджетні асигнування та кошти, одержані від додаткових джерел   фінансування, не підлягають вилученню протягом бюджетного періоду, крім випадків, передбачених законодавством України. Кошти, що надійшли  з  додаткових джерел фінансування, не зменшують обсягів бюджетного фінансування Центру.


6.5. Центр здійснює реставрацію, реконструкцію, капітальний  ремонт основних фондів у відповідності до чинного законодавства України, затверджених планів, проектно-кошторисної документації відповідно до бюджетного асигнування.


6.6. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться відповідно до чинного законодавства України.


6.7. Інші особливості господарської та соціальної діяльності Центру визначаються законом.


6.8. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення законодавства, укладених контрактів, заподіяння шкоди.


6.9. Центр веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визначені законом.


6.10. Центр є неприбутковою  організацією.


 


 


7.   Міжнародна діяльність комунального закладу


7.1. Центр має право здійснювати міжнародну діяльність відповідно до чинного законодавства України.


7.2. Центр може проводити спільні наукові дослідження на основі розробки і реалізації міжнародних наукових програм.


7.3. Центр має право здійснювати взаємний обмін музейною інформацією, виставками, вивчати міжнародний досвід організації музейної справи, проводити міжнародні конференції та брати участь в них.


7.4. Центр може вступати в міжнародні об’єднання та асоціації в установленому чинним законодавством України порядку.


7.5. Центр має право самостійно укладати договори (контракти) з іноземними юридичними і фізичними особами на будь-яку форму співробітництва у сфері культури, брати участь у діяльності відповідних міжнародних організацій та фондів в межах чинного законодавства.


 


8. Контроль за діяльністю Центру


8.1. Контроль за ефективним використанням та збереженням майна Центру здійснює Рівненська обласна рада, а безпосередній контроль за галузевою діяльністю – управління культури і туризму обласної державної адміністрації.


8.2. Відносини Центру з органами державного управління і місцевого самоврядування регулюються відповідно до умов цього Статуту, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про місцеві державні адміністрації», інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.


 


9. Реорганізація та ліквідація Центру


9.1. Діяльність Центру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам – правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) або  ліквідації.


9.2. Злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом – за рішенням суду або відповідних органів державної влади.


9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Центру (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо)  та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Центру відповідно до чинного законодавства України.


9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Центру може бути покладено на уповноважений орган управління Центру.


9.5. У разі злиття Центру з іншим суб’єктом господарювання усі майнові права і обов’язки кожного з них переходить до суб’єкта господарювання, що утворений внаслідок злиття. У разі приєднання Центру до іншого суб’єкту  господарювання, до останнього переходять усі його  майнові права та обов’язки, а в  разі приєднання одного або кількох суб’єктів господарювання  до Центру – до нього переходять усі майнові права та обов’язки приєднаних суб’єктів господарювання. У разі поділу Центру, усі його майнові права та обов’язки  переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб’єктів господарювання, що утворені внаслідок цього поділу. У разі виділення одного або кількох нових суб’єктів господарювання до кожного з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов’язки Центру. У разі перетворення Центру в інший суб’єкт  господарювання, усі його майнові права і обов’язки переходять до новоутвореного суб’єкта господарювання.


9.6. Порядок подальшого використання музейних зібрань Центру визначає Власник  за погодженням Міністерства культури України.


9.7. Центр може бути  ліквідовано:


- за рішенням Рівненської обласної ради;


- за рішенням суду про визнанням судом недійсною державну реєстрацію юридичної особи, через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.


9.8. Центр є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.


 


10. Прикінцеві положення


10.1. Зміна та доповнення до Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.


10.2. Центр зобов’язаний у п’ятиденний термін повідомити орган, який здійснив реєстрацію, про зміни, що відбулися в установчих документах, для внесення необхідних змін в державний реєстр. 


 


 


 



Назад до розділу