• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Анонси подій

07 грудня 2018 року відбудеться пленарне засідання чергової сесії обласної ради
Засідання відбудеться у сесійній залі обласної ради (м.Рівне, майд.Просвіти, 2). Початок об 11.00 год. 

14 листопада 2018 року відбудуться засідання конкурсних комісій з проведення проведення конкурсного відбору та визначення переможця конкурсу.

- на посаду директора комунального закладу "Великомежиріцька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради. Початок засідання о 09-30 год. в каб.301 облради;
- на посаду директора комунального закладу "Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту" Рівненської обласної ради. Початок засідання о 14-00 год. в каб.301 облради.

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу на заміщення посади директора комунального закладу «Олександрійська спеціалізована мистецька школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради


30 листопада відбудеться засідання Правління Української асоціації районних та обласних рад



01.11.2018 завершився прийом документів на посади керівників комунальних закладів культури спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області



19-21 листопада 2018 року у НСК "Олімпійський" (вул.Велика Васильківська, 55,м.Київ, Україна)
відбудеться міжнародна конференція "Український енергетичний тиждень '18".


Розпочався прийом документів на заміщення посади директора комунального закладу «Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів» Рівненської обласної ради



Українська асоціація районних та обласних рад розпочинає чергову серію фахових майстерень в рамках Проекту ПУЛЬС

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Рішення обласної ради 6 скликання

Опубліковано: 26.12.2013

У К Р А Ї Н А

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА

Шосте скликання

(Двадцять перша сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

від 20 грудня 2013 року                                                                         № 1090


Про Обласну програму підтримки інвалідів з вадами зору та слуху на 2014 – 2018 роки


Керуючись Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», відповідно до Указу Президента України від 02.03.2009 №113/2009 «Про першочергові заходи щодо поліпшення становища осіб з вадами зору», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 №706 «Про затвердження Державної цільової програми «Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів» на період до 2020 року», з метою покращення роботи з питань соціального захисту інвалідів з вадами слуху та зору, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а:

1. Затвердити схвалену розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 03 грудня 2013 року № 647 Обласну програму підтримки інвалідів з вадами слуху та зору на 2014-2018 роки (далі – Програма), (додається).

2. Обласній державній адміністрації:

- забезпечити організацію та виконання заходів Програми;

- щорічно передбачати кошти на реалізацію Програми в межах наявних фінансових ресурсів;

- щорічно до 10 лютого інформувати обласну раду про хід виконання Програми.

3. Рекомендувати райдержадміністраціям, міським радам розробити аналогічні регіональні програми підтримки та реабілітації інвалідів з вадами слуху та зору на 2014-2018 роки, передбачивши кошти на їх реалізацію.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань соціальної політики та захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (Ольховик В.Г.), з питань бюджету, фінансів та податків (Кособуцький О.М.).


Голова ради                                                                          Ю.С.Кічатий

Див.Додаток


Назад до розділу