• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Рішення обласної ради 7 скликання

Опубліковано: 15.01.2016

 

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА   ОБЛАСНА   РАДА

Сьоме скликання

(Позачергова третя сесія)

 

Р І Ш Е Н Н Я

від 12 січня 2016 року                                                                           № 68

 

Про звернення Рівненської обласної ради до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо загрози розбалансованості обласного та інших місцевих бюджетів Рівненської області 

 

Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійною комісією обласної ради з питань бюджету, фінансів та податків та президією обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а :

1. Звернутися до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо загрози розбалансованості обласного та інших місцевих бюджетів Рівненської області (текст звернення додається).

 2. Голові обласної ради забезпечити направлення рішення до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та народних депутатів України, які обрані від Рівненської області.

 

 

 

Голова ради                                                                              В.О. Ковальчук        



               

 


Звернення

Рівненської обласної ради до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо загрози розбалансованості обласного та інших місцевих бюджетів Рівненської області

 

Рівненська обласна рада обурена ситуацією, що склалася в результаті затвердження в Законі України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» окремих норм, що призводять до розбалансованості обласного та інших місцевих бюджетів Рівненської області.

1. Скасування субвенції з державного бюджету на підготовку робітничих кадрів та передача з 2016 року видатків на підготовку робітничих кадрів у професійно-технічних та інших навчальних закладах на фінансування з місцевих бюджетів суперечить частині першій статті 85 Бюджетного кодексу України. Відповідно до неї держава може передати органам місцевого самоврядування право на здійснення видатків лише за умови відповідної передачі фінансових ресурсів у вигляді закріплених за відповідними бюджетами загальнодержавних податків і зборів або їх частки, а також трансфертів з Державного бюджету України.

Враховуючи вищезазначене, вимагаємо при внесенні змін до Державного бюджету України на 2016 рік передбачити для Рівненської області цільову субвенцію на підготовку робітничих кадрів у професійно-технічних та інших навчальних закладах державної форми власності на умовах державного замовлення у сумі 202,2 млн.грн. В іншому випадку фактично йтиметься про ліквідацію галузі професійно-технічної освіти руками місцевої влади.

2. Додатковим навантаженням на обласний бюджет є утримання 23 ветеринарних лікарень та ветеринарних лабораторій, які ще з 01 січня
2015 року передані на фінансування з обласних бюджетів. У той же час вони не  перебувають в управлінні Рівненської обласної ради і залишаються державними закладами. Крім того, відповідно до Закону України від 24.12.2015 №918-VIII «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо цільового спрямування екологічного податку» екологічний податок, який у 2015 році був одним з джерел фінансування установ ветмедицини, спрямовується до спеціальних фондів місцевих бюджетів і матиме цільове призначення. В результаті такої законодавчої зміни додатковий дисбаланс обласного бюджету складе близько 10 млн.грн.

3. У зв’язку з відсутністю на сьогоднішній день методики щодо забезпечення стаціонарними лікарняними ліжками у розрахунку на 10 тис. населення, місцевим органам влади та органам місцевого самоврядування складно забезпечити роботу щодо приведення ліжкового фонду стаціонарів підпорядкованих комунальних закладів охорони здоров’я у відповідність із нормативом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 №1024 «Про затвердження нормативу забезпечення стаціонарними лікарняними ліжками у розрахунку на 10 тис. населення».

Показники обсягів медичної субвенції на 2016 рік розраховані, виходячи з фінансового нормативу бюджетної забезпеченості на одного жителя у розмірі 696,1 грн., що більше відповідного показника 2015 року лише на 2,1 грн. або на 0,3 відсотка. Враховуючи збільшення у 2016 році соціальних стандартів, зокрема, розміру мінімальної заробітної плати працівників бюджетної сфери на 12,8 відсотка, а також те, що питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями в обсязі медичної субвенції складає майже 80 відсотків, просимо збільшити обсяг медичної субвенції для Рівненської області на 98,0 млн.грн.

4. У зв’язку з переходом підприємств – великих платників податків на обслуговування у спеціалізовані державні податкові інспекції ВПП (м. Київ та м. Львів) відповідно до наказів ДФС України від 08.08.2015 № 681 «Про затвердження Реєстру великих платників податків на 2016 рік» та від 01.10.2015 № 743 «Про забезпечення виконання пункту 64.7 статті 64 глави 6 розділу ІІ Податкового Кодексу України» втрати обласного бюджету у 2016 році складуть понад 10 млн.грн., чим зменшать ресурс для фінансування першочергових видатків.

5. Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» області не затверджена субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян, обсяг якої в 2015 році складав 40,3 млн.грн. Вказані пільги окремим категоріям населення встановлено Законами України та, згідно статті 102 Бюджетного кодексу України, відшкодовуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

У зв’язку з відсутністю фінансового ресурсу в місцевих бюджетах області просимо передбачити відповідну субвенцію з Державного бюджету України на 2016 рік у сумі 45 млн.грн.

Зважаючи на вищезгадане, з метою забезпечення безперебійного функціонування бюджетних установ та закладів, уникнення соціальної напруги серед населення, переконливо просимо підтримати наші пропозиції щодо внесення змін до Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік».

Вважаємо, що Закон України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», по суті, суперечить політиці децентралізації, задекларованої державою. Передаючи на місця повноваження, держава навіть у мінімальному розмірі не підкріплює їх фінансово. У разі невнесення відповідних змін до чинного законодавства обласному та іншим місцевим бюджетам Рівненської області загрожує розбалансування, що неминуче призведе до погіршення соціальних стандартів та підвищення соціальної напруги.

 

Схвалено

Рішення Рівненської обласної ради

від 12 січня 2016 року № 68

Назад до розділу