• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Анонси подій

07 грудня 2018 року відбудеться пленарне засідання чергової сесії обласної ради
Засідання відбудеться у сесійній залі обласної ради (м.Рівне, майд.Просвіти, 2). Початок об 11.00 год. 

14 листопада 2018 року відбудуться засідання конкурсних комісій з проведення проведення конкурсного відбору та визначення переможця конкурсу.

- на посаду директора комунального закладу "Великомежиріцька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради. Початок засідання о 09-30 год. в каб.301 облради;
- на посаду директора комунального закладу "Костопільський обласний ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів фізичної культури і спорту" Рівненської обласної ради. Початок засідання о 14-00 год. в каб.301 облради.

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу на заміщення посади директора комунального закладу «Олександрійська спеціалізована мистецька школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради


30 листопада відбудеться засідання Правління Української асоціації районних та обласних рад



01.11.2018 завершився прийом документів на посади керівників комунальних закладів культури спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області



19-21 листопада 2018 року у НСК "Олімпійський" (вул.Велика Васильківська, 55,м.Київ, Україна)
відбудеться міжнародна конференція "Український енергетичний тиждень '18".


Розпочався прийом документів на заміщення посади директора комунального закладу «Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів» Рівненської обласної ради



Українська асоціація районних та обласних рад розпочинає чергову серію фахових майстерень в рамках Проекту ПУЛЬС

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Рішення обласної ради 7 скликання

Опубліковано: 08.12.2017

 

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА    ОБЛАСНА   РАДА

Сьоме  скликання

(Чотирнадцята  сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

від 01 грудня 2017 року                                                                                   № 749

 

Про Програму організації рятування людей на водних об’єктах Рівненської області на 2018-2022 роки

 

Враховуючи подання Рівненської облдержадміністрації, закони України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про засади державної регіональної політики», керуючись пунктом 16 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а:

1.   Звіт про виконання Програми організації рятування людей на водних об’єктах Рівненської області на 2013-2017 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 16.11.2012 № 725, взяти до відома (додається).

2.   Затвердити схвалену розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 26.09.2017 № 543 Програму організації рятування людей на водних об’єктах Рівненської області на 2018-2022 роки (далі – Програма), що додоється.

3.   Обласній державній адміністрації:

- забезпечити організацію та виконання Програми;

- передбачати відповідні кошти на виконання Програми в межах наявних фінансових ресурсів;

- щороку до 15 січня подавати обласній раді звіти про виконання Програми.

4.   Рішення обласної ради від 16.11.2012 № 725 «Про Програму організації рятування людей на водних об’єктах Рівненської області на 2013-2017 роки» зняти з контролю.

5.   Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань бюджету, фінансів та податків та з питань екології, природокористування, охорони навколишнього середовища та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.

 

 

Голова ради                                                                                                        М.М. Драганчук



ДОДАТОК 1


ДОДАТОК 2

Назад до розділу