• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Анонси подій

07 грудня 2018 року відбудеться пленарне засідання чергової сесії обласної ради
Засідання відбудеться у сесійній залі обласної ради (м.Рівне, майд.Просвіти, 2). Початок об 11.00 год. 

15 листопада 2018 року відбудуться засідання конкурсних комісій з проведення конкурсного відбору та визначення переможця конкурсу

- на посаду директора комунального закладу "Тучинський навчально-реабілітаційний центр" Рівненської обласної ради. Початок засідання о 09-30 год. в каб.301 облради;
- на посаду директора комунального закладу "Дубенська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради. Початок засідання о 14-00 год. в каб.301 облради.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення посади директора комунального закладу «Олександрійська спеціалізована мистецька школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради


Рівненська обласна рада здійснює відбір юридичної особи – організатора аукціону

з продажу об’єктів приватизації, що належать до обласної комунальної власності

30 листопада відбудеться засідання Правління Української асоціації районних та обласних рад



01.11.2018 завершився прийом документів на посади керівників комунальних закладів культури спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області



19-21 листопада 2018 року у НСК "Олімпійський" (вул.Велика Васильківська, 55,м.Київ, Україна)
відбудеться міжнародна конференція "Український енергетичний тиждень '18".


Розпочався прийом документів на заміщення посади директора комунального закладу «Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів» Рівненської обласної ради



Українська асоціація районних та обласних рад розпочинає чергову серію фахових майстерень в рамках Проекту ПУЛЬС

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Рішення обласної ради 7 скликання

Опубліковано: 22.05.2018

 

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА   ОБЛАСНА   РАДА

Сьоме  скликання

(Вісімнадцята сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 18 травня 2018 року                                                                                  937

 

Про Комплексну програму розвитку агропромислового комплексу Рівненської області на 2018-2022 роки

 

Враховуючи подання Рівненської облдержадміністрації, Закони України «Про особисте селянське господарство», «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини», «Про охорону земель», «Про сільськогосподарську дорадчу діяльність», на виконання Концепції Державної цільової програми розвитку аграрного сектору економіки на період до 2021 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1437-р, з метою розвитку агропромислового комплексу області, забезпечення стабільного функціонування галузей сільського господарства, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а:

1. Затвердити схвалену розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 13.04.2018 № 216 Комплексну програму розвитку агропромислового комплексу Рівненської області на 2018-2022 роки (далі – Комплексна програма), що додається.

2. Обласній державній адміністрації:

            - забезпечити організацію та виконання Комплексної програми;

            - передбачати в межах наявних фінансових ресурсів кошти на реалізацію Комплексної програми;

          - інформувати обласну раду про хід виконання Комплексної програми щороку до 10 лютого.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань бюджету, фінансів та податків, з питань аграрної політики, земельних відносин та розвитку села.

 

 

 

Голова ради                                                                                 О.Ю. Данильчук


 

С х в а л е н о

розпорядження

голови облдержадміністрації

від 13 квітня 2018 року

216

З а т в е р д ж е н о

рішення обласної ради

від 18 травня 2018 року

937

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА

розвитку агропромислового комплексу 

Рівненської області на 2018-2022 роки 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Загальна характеристика Комплексної програми

1.

Ініціатор розроблення Комплексної програми

Рівненська обласна державна адміністрація

2.

Розробник Комплексної програми

Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації

3.

Головний розпорядник коштів обласного бюджету для реалізації Комплексної програми на                      2018 – 2022 роки

Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації

4.

Відповідальні виконавці Комплексної програми

Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації, районні державні адміністрації

5.

Учасники Комплексної програми

Сільськогосподарські товаровиробники різних форм власності, дорадчі служби, внесені до Реєстру сільськогосподарських дорадчих служб

6.

Термін реалізації Комплексної програми

2018 - 2022 роки

7.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Комплексної програми

Обласний бюджет

8.

Щорічна потреба в коштах обласного бюджету для реалізації Комплексної програми на                      2018 – 2022 роки, тисяч гривень

806

ІІ. Нормативно-правове забезпечення

Комплексну програму розроблено відповідно до Законів України
«Про особисте селянське господарство», «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини», «Про охорону земель»,
«Про сільськогосподарську дорадчу діяльність» та на виконання Концепції Державної цільової програми розвитку  аграрного сектору економіки на період до 2021 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України                            від 30.12.2015 № 1437-р, Стратегії розвитку Рівненської області на період                    до 2020 року, схваленої розпорядженням голови облдержадміністрації                        від 28.11.2014 № 612 та затвердженої рішенням Рівненської обласної ради                  від 18.12.2014 № 1374.

 

 

ІІІ. Аналіз стану справ в агропромисловому комплексі
Рівненської області

Земельний фонд Рівненської області становить 2005,1 тисячі гектарів, з них 927,4 тисячі гектарів (46,3 відсотка) займають сільськогосподарські угіддя. До складу агропромислового комплексу області входять 554 суб'єкти господарювання, зокрема 373 фермерські господарства та 181 підприємство інших форм господарювання.

Сільське господарство області становить майже чверть її валового внутрішнього продукту, забезпечує продовольчу безпеку, переробну промисловість сировиною, створюючи основу експортного потенціалу.

За 2017 рік обсяги виробництва валової продукції сільського господарства за всіма категоріями господарств області становили 7 мільярдів гривень, в тому числі за сільськогосподарськими підприємствами – 2,2 мільярда гривень.

Вкладаються власні кошти підприємств та залучені кредитні ресурси в модернізацію виробництв, зокрема створення сучасних комплексів у птахівництві, будівництво лінії з переробки соняшнику, введення в дію системи крапельного зрошення в ягідництві та овочівництві.

Пріоритетними напрямами розвитку агропромислового комплексу є розвиток молочного скотарства, нарощення обсягів виробництва молока та підвищення його якості, розвиток органічного сільського господарства та виробництва продуктів харчування, розвиток сільськогосподарської дорадчої діяльності.

Станом на 01 січня 2018 року в господарствах населення області утримувалось 80,2 тисячі голів корів. Протягом останніх п'яти років чисельність поголів'я корів в особистих селянських господарствах області зменшилась
на 21,1 тисячі голів або на 26 відсотків.

Молоко, яке закуповується у господарствах населення підприємствами для промислової переробки, низької якості, відповідає вимогам другого ґатунку.

Підвищення якості молока від другого ґатунку до першого можливе за рахунок використання доїльних установок, обладнання для охолодження молока та дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час доїння. Ці заходи сприятимуть зменшенню рівня забрудненості молока та відповідно покращення його якісних показників.

Для стимулювання збільшення обсягів виробництва молока та підвищення його якості в особистих селянських господарствах необхідна фінансова підтримка.

Розвиток органічного виробництва є актуальним на сьогодні через низку явних екологічних, економічних та соціальних переваг, що притаманні цій сфері діяльності.

Виробництво органічної продукції забезпечує покращення екологічного стану земель, збереження природної родючості ґрунтів та охорони земель.

Органічна продукція - продукція, отримана в результаті сертифікованого виробництва.

В області є всі передумови для розвитку та виробництва органічної продукції, оскільки невеликі площі сільськогосподарських угідь знаходяться у користуванні в дрібних товаровиробників.

Фермери та приватні землевласники є основними виробниками овочевої продукції, картоплі, молока та м'яса в області.

Перехід їх на виробництво органічної продукції є перспективним, відкриває нові можливості для підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської та переробної продукції.

Органічна сільськогосподарська продукція є ключовим компонентом виходу конкурентоспроможної продукції на світовий ринок.

Соціальною перевагою органічного сільського господарства є те, що воно має високий потенціал для забезпечення життєдіяльності сільського населення і покращення результатів роботи дрібних фермерських господарств. Разом зі зростанням органічного виробництва збільшуватиметься працевлаштування місцевого населення, оскільки органічне виробництво менш механізоване і потребує, як правило, більше ручної праці.

Разом із позитивними тенденціями розвитку сільськогосподарського виробництва для сільських територій області більш гострими стають такі проблеми, як незадовільний стан зайнятості та доходів населення, трудова міграція.

В області 232 тисячі особистих селянських господарств виробляють сільськогосподарську продукцію для власних потреб та реалізації.

         Власники цих категорій господарств потребують знань, навичок, порад у прибутковому господарюванні. Дорогою до знань для цієї частини населення є сільськогосподарське дорадництво.

         Згідно зі статтею 404 Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом співробітництво у сфері сільського господарства та розвитку сільських територій охоплює, зокрема, поширення знань шляхом проведення навчальних та інформаційних заходів, вивчення передового досвіду, поширення та впровадження у виробництво сучасних технологій, досягнень науки і техніки, а також сприяння інноваціям шляхом проведення досліджень та просування системи дорадництва до сільськогосподарських виробників.

 

 

 

ІV. Проблемні питання, на розв’язання яких спрямована

Комплексна програма, та шляхи їх вирішення

         В агропромисловому комплексі залишається ряд проблемних питань,
які потребують вирішення, а саме:

         дефіцит фінансових ресурсів та обігових коштів у дрібних сільськогосподарських виробників для застосування ефективних технологічних процесів сільськогосподарського виробництва, підвищення рівня матеріально-технічного забезпечення, насамперед на придбання необхідного обладнання;

         зменшення обсягів виробництва молока та низька його якість;

         низький рівень поінформованості сільськогосподарських товаровиробників щодо ефективного ведення середнього та дрібного аграрного бізнесу.

 

V. Мета Комплексної програми

         Метою Комплексної програми є:

         застосування сучасних технологій виробництва сільськогосподарської продукції, зниження її собівартості та підвищення рентабельності;

         збільшення обсягів виробництва молока, покращення його якості, підвищення продуктивності корів та зростання доходів власників особистих селянських господарств;

         збільшення частки органічної продукції у загальному обсязі валової продукції сільського господарства Рівненської області;

         зменшення забруднення сільськогосподарських земель та збільшення виробництва продуктів харчування, безпечних для здоров'я людини;

         розвиток внутрішнього ринку органічної продукції та задоволення потреб

 споживачів, збільшення експорту органічної продукції;

         забезпечення в області ефективної дорадчої діяльності для задоволення потреб сільськогосподарських товаровиробників та сільського населення у розширенні професійних знань і вдосконаленні їх практичних навичок, підвищенні ефективності господарювання;

         вивчення передового досвіду, поширення та впровадження у виробництво сучасних технологій, досягнень науки і техніки;

         збільшення надходжень коштів від сплати податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.

 

VI. Фінансове забезпечення Комплексної програми

Фінансове забезпечення Комплексної програми здійснюватиметься за рахунок коштів обласного бюджету за такими напрямами підтримки: розвиток молочного скотарства, органічного виробництва та сільськогосподарської дорадчої діяльності.

          Кошти обласного бюджету спрямовуються на:

         відшкодування фізичним особам (особистим селянським господарствам) вартості придбаних доїльних установок вітчизняного виробництва, але не більше 15 тисяч гривень за одну установку;

         компенсацію понесених витрат суб'єктом господарювання (сільськогосподарським товаровиробником) із проведення сертифікації з органічного виробництва і переробки в розмірі фактичних витрат, але не більше 30 тисяч гривень на один суб'єкт господарювання;

компенсацію понесених витрат суб'єктом господарювання, який переходить на органічне виробництво, пов'язаних із здійсненням заходів з агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення, але не більше 3300 гривень за ділянку площею до 30 гектарів;

         пропагування розвитку органічного виробництва, інформаційно-консультаційне забезпечення суб'єктів господарювання з питань виробництва органічної продукції;

         підтримку сільськогосподарської дорадчої діяльності.

 

 

Щорічна потреба в коштах обласного бюджету на 2018 – 2022  роки

Напрям спрямування коштів обласного бюджету

Одержувачі коштів

Розмір фінансової підтримки

Очікувані обсяги

Щорічна потреба у коштах обласного бюджету на 2018 – 2022 роки,
тис. гривень

1

2

3

4

5

I. Підтримка розвитку молочного скотарства

Відшкодування фізичним особам (особистим селянським господарствам) вартості придбаних доїльних установок вітчизняного виробництва

фізичні особи (особисті селянські господарства), які утримують
3 і більше корів

відшкодування вартості доїльної установки, але не більше 15 тисяч гривень

32 фізичні особи

 

480

 

II. Підтримка розвитку органічного виробництва

Компенсація понесених витрат суб'єктом господарювання (сільськогосподарським товаровиробником) із проведення сертифікації з органічного виробництва і переробки

 

суб'єкти господарювання, які отримали сертифікат з органічного виробництва і переробки

 

в розмірі фактичних витрат, але не більше 30 тисяч гривень на один суб'єкт господарювання

6 суб'єктів господа- рювання

120

Компенсація понесених витрат суб'єктом господарю-вання, який переходить на органічне виробництво, пов'язаних із здійсненням заходів з агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення 

 

 

 

суб'єкти господарювання, які переходять на органічне виробництво

в розмірі фактичних витрат, але не більше
3300 гривень за ділянку площею до 30 гектарів

20 суб'єктів господа- рювання

66

Пропагування розвитку органічного виробництва, інформаційно-консультаційне забезпечення суб'єктів господарювання з питань виробництва органічної продукції

організатори проведення заходів – органи з сертифікації продукції, громадські організації в сфері органічного виробництва

проведення семінарів, вивчення досвіду, підготовка брошур, буклетів

200 суб'єктів господа-рювання

40

III. Підтримка сільськогосподарської дорадчої діяльності

Підтримка сільськогосподарської дорадчої діяльності

сертифіковані дорадчі служби, внесені до Реєстру сільсько-господарських дорадчих служб

проведення навчальних семінарів, надання дорадчих послуг, вивчення передового досвіду, досягнень науки і техніки, виготовлення інформаційних видань (буклетів, брошур)

300 суб'єктів господа-рювання

100

Всього

 

 

 

806

Розділ I. Підтримка розвитку молочного скотарства

З метою підтримки розвитку молочного скотарства кошти обласного бюджету надаються фізичним особам (особистим селянським господарствам), які утримують 3 і більше корів, для відшкодування вартості придбаних доїльних установок вітчизняного виробництва, але не більше 15 тисяч гривень.

Для підтримки розвитку молочного скотарства щорічна потреба у коштах обласного бюджету на 2018 – 2022 роки становить 480 тисяч гривень, що сприятиме нарощуванню обсягів виробництва молока, підвищенню його якісних показників, збереженню поголів’я корів у господарствах населення та зростанню доходів власників особистих селянських господарств.

Порядок надання та використання коштів обласного бюджету для відшкодування фізичним особам (особистим селянським господарствам) вартості придбаних доїльних установок вітчизняного виробництва

Кошти обласного бюджету надаються фізичним особам (особистим селянським господарствам), які утримують 3 і більше корів, для відшкодування вартості придбаних доїльних установок вітчизняного виробництва, але не більше 15 тисяч гривень.

Виплата відшкодування вартості придбаних доїльних установок вітчизняного виробництва здійснюється фізичній особі за закуплену для власного користування нову доїльну установку вітчизняного виробництва за умови утримання у своєму господарстві не менш як трьох корів.

Фізична особа має право на відшкодування вартості придбаної установки один раз на п’ять років.

Структурні підрозділи райдержадміністрацій, які виконують функції з питань агропромислового розвитку, утворюють комісії для визначення переліку фізичних осіб, які мають право на відшкодування вартості придбаних доїльних установок. Комісії очолюють керівники зазначених структурних підрозділів райдержадміністрацій.

Для виплати відшкодування вартості придбаних доїльних установок вітчизняного виробництва фізичні особи подають щомісяця до 5 числа наступного місяця та до 1 грудня поточного року структурним підрозділам райдержадміністрацій, які виконують функції з питань агропромислового розвитку:

довідку, видану сільською, селищною чи міською радою, про кількість корів;

копії паспортів великої рогатої худоби;

витяг з Єдиного державного реєстру тварин про ідентифікацію та реєстрацію великої рогатої худоби та перелік наявних ідентифікованих і зареєстрованих тварин;

копії платіжних документів та технічної документації на доїльну установку;

копії паспорта особи і довідки про відкриття поточного рахунку в банку та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті).

Комісія розглядає подані документи в порядку черговості їх надходження, перевіряє відповідність даних та приймає рішення щодо включення заявника до реєстру фізичних осіб, які мають право на відшкодування вартості придбаних доїльних установок вітчизняного виробництва (додаток 1).

Реєстри ведуться структурними підрозділами райдержадміністрацій, які виконують функції з питань агропромислового розвитку, та щомісяця
до 10 числа подаються департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації.

         Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації протягом трьох днів узагальнює подані структурними підрозділами райдержадміністрацій, які виконують функції з питань агропромислового розвитку, реєстри та складає зведений реєстр фізичних осіб, які мають право на відшкодування з обласного бюджету вартості придбаних доїльних установок вітчизняного виробництва (додаток 2).

         Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації подає Головному управлінню Державної казначейської служби України у Рівненській області зведений реєстр і платіжні доручення для перерахування коштів на поточні рахунки фізичних осіб, відкритих в установах банків.

         Фінансова звітність подається в установленому законодавством порядку.

Розділ II. Підтримка розвитку органічного виробництва

З метою підтримки розвитку органічного виробництва кошти спрямовуються на:

1. Компенсацію понесених витрат суб'єктом господарювання із проведення сертифікації з органічного виробництва і переробки в розмірі фактичних витрат, але не більше 30 тисяч гривень на один суб'єкт господарювання. Щорічна потреба в коштах на 2018 – 2022 роки становить             120 тисяч гривень (20 тисяч гривень на 6 суб'єктів господарювання).

2. Компенсацію понесених витрат суб'єктом господарювання, який переходить на органічне виробництво, пов'язаних із здійсненням заходів з агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення.

Площа сільськогосподарських угідь для проведення агрохімічної паспортизації становить не більше 30 гектарів.

Агрохімічна паспортизація включає:

польові та аналітичні роботи з визначення агрохімічних та фізичних показників ґрунту, вмісту важких металів, залишків пестицидів та радіонуклідів;

виготовлення агрохімічних паспортів суб'єктами господарювання, які планують займатися виробництвом органічної продукції та органічної сировини рослинного і тваринного походження.

          Вартість агрохімічної паспортизації окремої земельної ділянки площею до 30 гектарів за даними Рівненської філії державної установи «Інститут охорони ґрунтів України» становить 3300 гривень.

         Щорічна потреба в коштах на 2018 – 2022 роки становить 66 тисяч гривень (3300 гривень на 20 суб'єктів господарювання).

         3. Пропагування розвитку органічного виробництва, інформаційно-консультаційне забезпечення суб'єктів господарювання з питань виробництва органічної продукції.

Інформаційно-консультаційне забезпечення передбачає:

організацію поїздок для ознайомлення суб'єктів господарювання агропромислового комплексу з досвідом виробництва органічної продукції;

проведення демонстраційних показів, навчальних конференцій, нарад, семінарів, круглих столів;

підготовку науково-практичних рекомендацій;

видання та розповсюдження буклетів, інформаційних листків, брошур, розміщення матеріалів у засобах масової інформації тощо.

          Щорічна потреба в коштах на 2018 – 2022 роки становить 40 тисяч гривень.

          Для виконання Комплексної програми за напрямом підтримки розвитку органічного виробництва щорічна потреба в коштах обласного бюджету на               2018 – 2022 роки становить 226 тисяч гривень.

 

Порядок надання і використання коштів обласного бюджету

на підтримку розвитку органічного виробництва

         З метою визначення переліку суб'єктів господарювання, які мають право на отримання коштів обласного бюджету відповідно до Комплексної програми, департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації утворює комісію, до складу якої входять директор департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації (голова комісії), спеціалісти департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації, представники інституту сільського господарства Західного Полісся Національної академії аграрних наук України, Рівненської філії державної установи «Інститут охорони ґрунтів України», громадських організацій.

          1. Для отримання компенсації понесених витрат із проведення сертифікації з органічного виробництва і переробки суб'єкти господарювання (сільськогосподарські товаровиробники) подають щороку до 10 жовтня комісії такі документи:

заявку для включення до реєстру суб’єктів господарювання (сільськогосподарських товаровиробників) на отримання компенсації з обласного бюджету за понесені витрати у зв’язку із проведенням сертифікації з органічного виробництва і переробки (додаток 3);

копії первинних документів, які підтверджують оплату одержання послуг із сертифікації;

копію сертифіката, виданого акредитованим органом сертифікації з органічного виробництва і переробки з додатками.

Комісія розглядає подані документи, перевіряє відповідність даних та приймає рішення щодо включення заявника до реєстру суб’єктів господарювання (сільськогосподарських товаровиробників) на отримання компенсації з обласного бюджету за понесені витрати у зв’язку із проведенням сертифікації з органічного виробництва і переробки (додаток 4).

         Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації подає Головному управлінню Державної казначейської служби України у Рівненській області реєстр і платіжні доручення для перерахування коштів на рахунки суб'єктів господарювання, відкриті в установах банків.

         Фінансова звітність подається в установленому законодавством порядку.

          2. Для отримання компенсації понесених витрат, пов'язаних із здійсненням заходів з агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення, суб'єкти господарювання, які переходять на органічне виробництво, подають щороку до 10 жовтня комісії такі документи:

          заявку суб'єкта господарювання на отримання компенсації понесених витрат, пов’язаних із здійсненням заходів з агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення, за рахунок коштів обласного бюджету (додаток 5);

акт про приймання робіт із агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення (додаток 6);

копії агрохімічних паспортів полів або земельних ділянок.

Комісія розглядає подані документи, перевіряє відповідність даних та приймає рішення щодо включення заявника до реєстру суб'єктів господарювання, які мають право на отримання компенсації понесених витрат, пов’язаних із здійсненням заходів з агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення, за рахунок коштів обласного бюджету (додаток 7).

         Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації подає Головному управлінню Державної казначейської служби України у Рівненській області реєстр і платіжні доручення для перерахування коштів на рахунки суб'єктів господарювання, відкриті в установах банків.

         Фінансова звітність подається в установленому законодавством порядку.

Розділ III. Підтримка сільськогосподарської дорадчої діяльності

         Підтримка сільськогосподарської дорадчої діяльності спрямована на розв’язання комплексу завдань, пов’язаних з упровадженням у виробництво досягнень науки і сучасних технологій, удосконалення методів і способів прибуткового господарювання суб’єктів агропромислового виробництва.

         Кошти обласного бюджету спрямовуються на оплату дорадчих послуг, які мають найбільшу ефективність:

         проведення навчальних семінарів;

         надання дорадчих послуг;

         вивчення передового досвіду, досягнень науки і техніки;

         виготовлення інформаційних видань (буклетів, брошур).

         Надання соціально спрямованих дорадчих послуг оформляється актом, який підписують суб’єкт сільськогосподарської дорадчої діяльності і споживач дорадчих послуг.

         Щорічна потреба в коштах обласного бюджету на 2018 – 2022 роки становить 100 тисяч гривень.

 

VII. Очікувані результати реалізації Комплексної програми

        

         Реалізація Комплексної програми забезпечить:

         підвищення якості молока в особистих селянських господарствах;

         збільшення обсягів виробництва органічної продукції, створення додаткових робочих місць, зменшення забруднення сільськогосподарських земель;

          нарощування обсягів виробництва сільськогосподарської продукції в дрібних товаровиробників;

         збільшення надходжень коштів від сплати податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.

 


Додаток 1

 

 

РЕЄСТР

фізичних осіб, які мають право на відшкодування вартості придбаних доїльних установок вітчизняного виробництва  по ______________ району  станом  на ___________ 20__ року

 

 

 

Прізвище, ім'я,                   по батькові фізичної особи

Ідентифікаційний

код

Банківські

реквізити

Кількість корів, що утримується, голів

Вартість придбаної доїльної установки  вітчизняного виробництва, гривень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

        Керівник структурного підрозділу

        райдержадміністрації, який виконує

        функції з питань агропромислового

        розвитку                                                                                                       
                         ____________________                              ___________________

                                     (підпис)                                          (прізвище та ініціали)

              

                                                                                                                                                 


Додаток 2

 

 

ЗВЕДЕНИЙ РЕЄСТР

фізичних осіб, які мають право на відшкодування з обласного бюджету вартості придбаних доїльних установок  вітчизняного виробництва по ____________ області станом  на ___________ 20__ року

 

 

                                                                                                                                                                                                  

Район

Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи

Ідентифікаційний код

 

Банківські реквізити

Вартість придбаної доїльної установки вітчизняного виробництва,

гривень

Сума відшкодування, гривень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

Директор департаменту агропромислового

        розвитку облдержадміністрації                                                   
                                                            _________                         ___________________

                                                  (підпис)                            (прізвище та ініціали)

 Головний бухгалтер                                                                           
                                                  ________                           ___________________

     МП                                                                                                            (підпис)                                (прізвище та ініціали)

 


 Додаток 3

 

 

 

ЗАЯВКА

для включення до реєстру суб'єктів господарювання

(сільськогосподарських товаровиробників) на отримання компенсації

 з обласного бюджету за понесені витрати у зв’язку із проведенням

сертифікації з органічного виробництва і переробки

 

         Прошу включити до реєстру для отримання компенсації з обласного бюджету за понесені витрати у зв’язку із проведенням сертифікації з органічного виробництва і переробки.

 

1. Заявник  _________________________________________________________ 

                       (повне найменування, місцезнаходження,  посада,                  _________________________________________________________________

                         прізвище, ім’я, по батькові керівника)

 

1.1. Телефон ___________________________    Факс ____________________

2. Класифікаційні ознаки:

         2.1. Форма власності ___________________________________________

         2.2. Види діяльності ____________________________________________

         2.3. Ідентифікаційний код юридичної особи ________________________

3. Банківські реквізити _______________________________________________

_____________________________________________________________

4. Державна реєстрація _______________________________________________

4.1. Місце проведення державної реєстрації _____________________________

__________________________________________________________________ 

4.2. Реєстраційний номер та дата реєстрації _____________________________

      

      

Фактично витрачено  _______ гривень.

 

 

Підпис заявника _________________      _____________________________

                                      (підпис)                                   (прізвище та ініціали)

 

         МП

 

 

 

 Додаток 4

 

 

РЕЄСТР

суб'єктів господарювання (сільськогосподарських товаровиробників) на отримання компенсації з обласного бюджету за понесені витрати у зв’язку

із проведенням сертифікації з органічного виробництва і переробки

 

 

Назва суб’єкта господарю-вання

(прізвище, ім’я,

по батькові керівника)

Код

ЄДРПОУ

Банківські реквізити

Назва суб’єкта, який проводив сертифікацію

Вид сертифікованої продукції

Вартість проведених робіт,

гривень

Сума

компенсації,

гривень

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Начальник структурного підрозділу

райдержадміністрації, який

виконує функції з питань

агропромислового розвитку    __________                 ____________________

         МП                                      (підпис)                        (прізвище та ініціали) 

 

        

 

 

 

 

                                       


Додаток 5

 

 

ЗАЯВКА

на отримання компенсації понесених витрат, пов’язаних із здійсненням

заходів з агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського

призначення, за рахунок коштів обласного бюджету

 

       Прошу надати компенсацію з обласного бюджету понесених витрат, пов’язаних із здійсненням заходів з агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення.

 

1. Заявник  ____________________________________________________________

(повне та скорочене найменування суб’єкта господарювання, місцезнаходження,  __________________________________________________________________

                                        (прізвище, ім’я, по батькові керівника)

 

1.1. Телефон ___________________________    Факс ____________________

2. Класифікаційні ознаки:

         2.1. Форма власності ___________________________________________

         2.2. Види діяльності ___________________________________________

3. Код згідно з ЄДРПОУ ___________________________________________

4.Банківські реквізити__________________________________________

_____________________________________________                    

5. Державна реєстрація ______________________________________________

5.1. Місце проведення державної реєстрації _____________________________

__________________________________________________________________

5.2. Реєстраційний номер та дата реєстрації ____________________________

      

 

Підпис заявника    _________________      _____________________________

                                      (підпис)                                  (прізвище та ініціали)

 

         МП

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                


Додаток 6

 

 

 

 

АКТ № _____

 

від ______________                                                 __________________________

                                                                                                        (місце складання)

 

Про приймання робіт із агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення

 

 

На підставі угоди від ___________________ № __________ Рівненська філія державної установи «Інститут охорони ґрунтів України» за період                                        з _____________ по _____________провела роботи із агрохімічної паспортизації земель та виготовила і передала замовнику агрохімічні паспорти на площу         ______ тис. га на суму _________ тис. гривень.

Вартість проведення агрохімічної паспортизації земель становить       _________ тис. гривень.

Замовник оплатив та прийняв до виробництва агрохімічні паспорти полів.

 

 

МП Замовник

(керівник підприємства,

установи, організації)

 

________________________________     
 ______________

   (підпис)                       (прізвище, ініціали)

 

 

 

МП Виконавець

Директор Рівненської філії ДУ «Держґрунтохорона»

 

 

___________________________________________     ________________

 ( підпис)                      (прізвище, ініціали)

 

 

                                                                                                           


Додаток 7

          

                           

 

         РЕЄСТР

суб’єктів господарювання, які мають право на отримання

компенсації понесених витрат, пов’язаних із здійсненням заходів

з агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського

призначення, за рахунок коштів обласного бюджету

 

 

Назва суб’єкта господарювання

Код  ЄДРПОУ

Номер поточ-ного рахунка

Назва

банку 

Банківські реквізити

Площа с/г угідь, га

Вартість проведених робіт,

гривень

Сума

компенсації,

гривень

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Директор департаменту

агропромислового розвитку

облдержадміністрації                       ______________ __________________

                                                               (підпис)               (прізвище та ініціали) 

 

Головний бухгалтер                       _________________ ___________________

                                                              (підпис)                (прізвище та ініціали) 

 

         МП

Назад до розділу