• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Рішення обласної ради 7 скликання

Опубліковано: 01.08.2018

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА   ОБЛАСНА   РАДА

 Cьоме   скликання

  (Девятнадцята  сесія)

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 27 липня 2018 року                                                                          1026

 

Про реорганізацію комунального закладу "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради

 

 

Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, відповідно до статей 104-108 Цивільного кодексу України, статей 59, 78 Господарського кодексу України, статті 16 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я", статей 43, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а:

1. Реорганізувати комунальний заклад "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради (код ЄРДПОУ 02000197), місцезнаходження: вулиця Пересопницька, 7, місто Рівне, Рівненська область, 33028, шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради.

2. Затвердити статут комунального підприємства "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради, що додається.

3. Доручити голові Рівненської обласної ради в установленому порядку:

– утворити комісію з реорганізації (перетворення) комунального закладу "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради (далі – Комісія);

– здійснити інші організаційно-правові заходи щодо виконання пункту 1 цього рішення.

4. Уповноважити голову Комісії подати відповідні документи щодо державної реєстрації юридичної особи – комунального підприємства "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради на реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством, та поінформувати обласну раду.

5. Комісії:

– подати передавальний акт щодо реорганізації на затвердження Рівненській обласній раді;

– здійснити передбачені чинним законодавством України заходи щодо реорганізації комунального закладу "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради.

6. Доручити відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради повідомити державного реєстратора про прийняте рішення щодо реорганізації комунального закладу "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради.

7. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань охорони здоров`я, материнства та дитинства.

 

 

Голова ради                                                                        О.Ю. Данильчук


ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення Рівненської обласної ради

від 27 липня 2018 року

1026

Голова Рівненської обласної ради

 

_____________  О.Ю. Данильчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С Т А Т У Т

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

"РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР"

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

місто Рівне – 2018


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.    Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  (надалі – "Диспансер"). За своїм статусом Диспансер  є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає спеціалізовану медичну допомогу третинного рівня,  послуги, будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.

Диспансер заснований на спільній власності територіальних громад Рівненської області. Власником Диспансеру є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області, в особі Рівненської обласної ради (далі – Власник). Диспансер є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Власнику.

Диспансер є правонаступником усіх прав та обов'язків комунального закладу "Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер" Рівненської обласної ради, який створено відповідно до Постанови виконкому Ровенської обласної ради депутатів і трудящих ч. 86 від 31 травня 1944 року.

Майно Диспансеру є власнiстю територiальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області в особi Рівненської обласної ради.

1.2. Диспансер керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.

1.3. Диспансер є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, емблему, та інші необхідні реквізити.

1.4. Диспансер є бюджетною установою,  неприбутковою організацією і фінансується з обласного бюджету.

1.5. Диспансер здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.

1.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Диспансеру або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

Не вважається розподілом доходів Диспансеру, використання власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.

При виконанні покладених на нього завдань Диспансер може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.

1.7. Диспансер самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.

1.8. Диспансер не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Диспансеру .

1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Диспансеру. Диспансер не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів а також інших підприємств, установ, організацій.

У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Диспансер має право укладати від свого імені правочини, виступати позивачем  та відповідачем у судах.

1.10. Найменування Диспансеру:

– повне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

– скорочене: КП "РОШВД".

1.11. Юридична адреса: вулиця Пересопницька,7, місто Рівне,  Рівненська область, 33028.

 

2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ДИСПАНСЕРУ

2.1. Основною метою діяльності Диспансеру є забезпечення медичного обслуговування населення області шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством. Зокрема, виявлення, діагностика, лікування та профілактика  шкірних та венеричних захворювань.

2.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Диспансеру є:

- надання населенню області спеціалізованої та високоспеціалізованої консультативної, діагностичної поліклінічної та стаціонарної шкірно-венеричної медичної допомоги та медичних послуг;

- здійснення заходів щодо надання допомоги хворим на інфекції, що передаються статевим шляхом та шкірними хворобами;

- виявлення джерел зараження інфекціями, що передаються статевим шляхом, залучення до обстеження контактних та контроль якості лікування хворих, виявлених в результаті оглядів та обстеження;

- ведення спеціалізованого обліку хворих на інфекції, що передаються статевим шляхом та шкірні захворювання;

- забезпечення спеціальними видами лабораторної діагностики шкірно-венеричних хвороб;

- проведення науково-практичної роботи з проблем дерматовенерології, наукова діяльність, втілення та розповсюдження наукових винаходів та раціоналізаторських пропозицій;

- планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта з метою своєчасної профілактики, діагностики та забезпечення дієвого лікування шкірно-венеричних хвороб;

- проведення періодичної перевірки роботи шкірно-венерологічних підрозділів області, забезпечення організаційно-методичного керівництва їх роботою;

- взаємодія із суб’єктами надання первинної, вторинної (спеціалізовано), третинної (високоспеціалізовано) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування шкірно-венеричних хвороб;

- забезпечення дотримання міжнародних принципів доказової медицини та галузевих стандартів у сфері  охорони здоровя;

- упровадження нових форм і методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації шкірно-венеричних захворювань;

- організація стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги з шкірно-венеричних захворювань;

- проведення нарад та конференцій лікарів дерматовенерологів та інших лікарів з питань профілактики, обстеження та лікування шкірно-венеричних хвороб;

- направлення на МСЕК осіб зі стійкою втратою працездатності;

- участь у проведенні інформаційної та освітньо-розяснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;

- участь у державних та регіональних програмах щодо організації пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоровя;

- участь у визначенні проблемних питань надання медичної допомоги та медичних послуг зі шкірно-венеричних захворювань у селах, селищах, містах області та шляхів їх вирішення;

- надання рекомендацій органам місцевого самоврядування щодо розробки планів розвитку медичної допомоги зі шкірно-венеричних хвороб сіл, селищ, міст області;

- надання платних послуг та медичного супроводу в порядку і в межах встановлених чинним законодавством України;

-  визначення потреби структурних підрозділів Диспансеру та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;

- забезпечення підготовки та підвищення кваліфікації працівників Диспансеру;

- залучення кваліфікованих медичних працівників для надання медичної допомоги зі шкірно-венеричних захворювань, в тому числі лікарів, що працюють як фізично особи-підприємці, підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг;

- закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів, обладнання та інвентарю;

- координація діяльності лікарів із надання медичної допомоги зі шкірно-венеричних захворювань з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами вторинної та третинної медичної допомоги, санаторіїв, також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальні служби та правоохоронні органи;

- надання будь-яких послуг іншим субєктам господарювання, що надають медичну допомогу зі шкірно-венеричних захворювань на території сіл, селищ, міст області;

- здійснення господарської, фінансової та іншої діяльності по забезпеченню виконання мети Диспансеру;

- інші функції, що випливають із покладених на Диспансер завдань.

2.3. Диспансер може здійснювати за дорученням Власника  інші функції для виконання його основної Статутної діяльності.

2.4. Диспансер формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом. 

2.5. Диспансер має право в межах узгоджених планових завдань та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.

2.6. Диспансер є клінічною базою для проведення досліджень щодо визначення якості медичних препаратів з лікування шкірно-венеричних захворювань.

2.7. Для забезпечення виконання покладених на Диспансер завдань, зобов’язань Диспансер має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.

                           

3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ДИСПАНСЕРУ

3.1.    Для забезпечення діяльності Диспансеру створюється статутний капітал, який формується з активів Диспансеру і становить  5 320 239, 00 грн.

3.2. Зміна розміру статутного капіталу Диспансеру здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.

 

4. МАЙНО ДИСПАНСЕРУ

4.1. Майно Диспансеру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Диспансеру.

4.2. Майно Диспансеру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Диспансером на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Диспансер володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за нею Власником для здійснення статутної діяльності у межах, встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.

Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Диспансер здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.

4.3. Джерелами формування майна  Диспансеру є:

- грошові та матеріальні внески Власника;

- майно передане Власником;

- безоплатні або благодійні внески, гранти, дарунки, пожертвування організацій, громадян, підприємців;

- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;

- майно придбане в у встановленому законодавством порядку;

- централізовані кошти Міністерства охорони здоров'я України;

- доходи, одержані від реалізації продукції (послуг), а також від інших видів господарської діяльності;

- доходи від цінних паперів;

- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;

- капітальні вкладення і дотації з бюджету; майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;

- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.

Диспансер має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку визначеному чинним законодавством.

4.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Диспансер здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.

 

5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИСПАНСЕРУ

5.1. Диспансер самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.

5.2. Диспансер надає платні послуги у порядку визначеному чинним законодавством України.

5.3. Диспансер не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Диспансер має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.

5.4. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Диспансеру можуть проводитися лише за згодою Власника.

5.5. Диспансер зобов’язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні програми діяльності, визначенні  перспектив свого економічного і соціального розвитку.

5.6. Диспансер є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності, має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.

5.7. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Диспансер користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.

5.8. Диспансер веде первинний  бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію,  надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

                       

6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ДИСПАНСЕРУ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ

6.1. Органом управління Диспансеру є Рівненська обласна рада.

6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:

6.2.1. розпорядження основними засобами Диспансеру:

- прийняття рішень про відчуження майна;

- позика, застава;

- списання не повністю замортизованих основних засобів;

6.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Диспансеру;

6.2.3. погодження планів Диспансеру та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;

6.2.4. погодження штатного розпису Диспансеру  в установленому порядку;

6.2.5. призначення та звільнення керівника Диспансеру;

6.2.6. прийняття рішення про припинення діяльності Диспансеру, її ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.

 

Головний лікар Диспансеру

6.3. Керівництво поточною діяльністю Диспансеру здійснює Головний лікар (далі – Керівник), який призначається Власником шляхом укладання контракту. Керівником Диспансеру може бути особа, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.

У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником або органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області шляхом укладання контракту.

6.4. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.

6.5. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.

6.6. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Диспансеру, несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності  відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України. 

6.7. Керівник вирішує усі питання діяльності Диспансеру, з урахуванням  обмежень, передбачених даним Статутом.

6. 8. До компетенції Керівника відноситься:

6.8.1. забезпечення  Статутної діяльності Диспансеру;

6.8.2. вирішення поточних питань роботи Диспансеру;

6.8.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;

6.8.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;

6.8.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;

6.8.6. визначення порядку оплати праці працівників Диспансеру;

6.8.7. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Диспансеру;

6.8.8. видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Диспансеру;

6.8.9. відкриває в органах державної казначейської служби рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Диспансеру;

6.8.10. має право першого підпису на фінансових документах;

6.8.11. розпоряджається коштами та майном Диспансеру відповідно до чинного законодавства України та Статуту;

6.8.12. приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Диспансеру  згідно з чинним законодавством України;

6.8.13. затверджує положення про структурні підрозділи Диспансеру, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;

6.8.14. веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;

6.8.15. накладає дисциплінарні стягнення на працівників Диспансеру;

6.8.16. зобов’язаний організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Лікарні згідно вимог Кодексу законів про працю України;

6.8.17. створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

6.8.18. несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Диспансеру;

6.8.19. Несе персональну відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Диспансеру;

6.8.20. Вчиняє інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.

6.9. При здійсненні діяльності Диспансеру Керівник забезпечує:

6.9.1. Дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Диспансеру;

6.9.2. Організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Диспансеру;

6.9.3. Розробку структури та штатного розпису Диспансеру та подає їх на затвердження в установленому порядку;

6.9.4. Належний рівень побутових умов для перебування в Диспансері;

6.9.5. Виконання Диспансером у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.

6.10. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Диспансеру та здійснює контроль за їх виконанням.

6.11. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Диспансеру  в межах чинного законодавства України.

6.12. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків.  А у разі відсутності особи, що  може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.

6.13. Керівник та головний бухгалтер Диспансеру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.

6.14. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Диспансер у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.

6.15. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я, фінансово-господарської діяльності  може створюватися Спостережна Рада.

 

7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ДИСПАНСЕРУ

7.1. Трудовий колектив Диспансеру складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.

7.2. Трудовий   колектив Диспансеру формується на загальних засадах     відповідно до вимог чинного законодавства України.                          

7.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.

7.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Диспансеру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.

Відносини  між  адміністрацією  Диспансеру  та  трудовим   колективом регулюються колективним договором  та  правилами  внутрішнього  трудового  розпорядку.

7.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.

7.6. Трудовий колектив Диспансеру провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.

 

8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ДИСПАНСЕРУ

8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Диспансеру здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.

8.2. Відносини Диспансеру з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеві державні адміністрації", інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.

8.3. Власний контроль за діяльністю  Диспансеру здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.

8.4. На вимогу Власника Диспансер зобов'язаний  проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової  звітності  та бухгалтерського  обліку.

 

9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДИСПАНСЕРУ

9.1. Діяльність Диспансеру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.

У разі припинення організації (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи  передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.

9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.

9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Диспансеру і (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та   встановлюють порядок і строки припинення діяльності Диспансеру відповідно до чинного законодавства України.

9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Диспансеру може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.                          

9.5. У разі злиття Диспансеру з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена   внаслідок злиття. 

9.6. У разі приєднання Диспансеру до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Диспансеру - переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.

9.7. У разі поділу Диспансеру, усі її майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.

9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки.

9.9. У разі перетворення Диспансеру в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної  особи.                                                                                                                  

9.10. Диспансер може бути ліквідовано:                                        

- за рішенням Рівненської обласної ради;                                    

- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

9.11. Диспансер є таким, що припинив свою діяльність, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення  діяльності.

 

10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення   Рівненської обласної ради.

10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством.

 

Назад до розділу