• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Рішення обласної ради 7 скликання

Опубліковано: 10.09.2018

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА    ОБЛАСНА   РАДА

Сьоме скликання

(Двадцята сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

від 07 вересня 2018 року                                                                                    1121

 

Про реорганізацію комунального закладу "Рівненський обласний спеціалізований будинок дитини" Рівненської обласної ради

 

Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, відповідно до статей 104-108 Цивільного кодексу України, статей 59, 78 Господарського кодексу України, статті 16 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я", статей 43, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а :

1. Реорганізувати комунальний заклад "Рівненський обласний спеціалізований будинок дитини" Рівненської обласної ради (код ЄРДПОУ 02000004), місцезнаходження: вулиця Поповича, 35-а, м.Рівне, 33001 шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Рівненський обласний спеціалізований центр реабілітації дітей з органічним ураженням центральної нервової системи з порушенням психіки та паліативної допомоги дітям" Рівненської обласної ради.

2. Затвердити статут комунального підприємства "Рівненський обласний спеціалізований центр реабілітації дітей з органічним ураженням центральної нервової системи з порушенням психіки та паліативної допомоги дітям" Рівненської обласної ради, що додається.

3. Доручити голові Рівненської обласної ради в установленому порядку:

- утворити комісію з реорганізації (перетворення) комунального закладу " Рівненський обласний спеціалізований будинок дитини " Рівненської обласної ради (далі – Комісія);

- здійснити інші організаційно-правові заходи щодо виконання пункту 1 цього рішення.

4. Уповноважити голову Комісії подати відповідні документи щодо державної реєстрації юридичної особи – комунального підприємства "Рівненський обласний спеціалізований центр реабілітації дітей з органічним ураженням центральної нервової системи з порушенням психіки та паліативної допомоги дітям" Рівненської обласної ради на реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством, та поінформувати обласну раду.

5. Комісії:

- подати передавальний акт на затвердження Рівненській обласній раді;

- здійснити передбачені чинним законодавством України заходи щодо реорганізації комунального закладу "Рівненський обласний будинок дитини" Рівненської обласної ради шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Рівненський обласний спеціалізований центр реабілітації дітей з органічним ураженням центральної нервової системи з порушенням психіки та паліативної допомоги дітям" Рівненської обласної ради.

6. Доручити відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради повідомити державного реєстратора про прийняте рішення щодо реорганізації комунального закладу "Рівненський обласний будинок дитини" Рівненської обласної ради шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Рівненський обласний спеціалізований центр реабілітації дітей з органічним ураженням центральної нервової системи з порушенням психіки та паліативної допомоги дітям" Рівненської обласної ради.

7. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства.

 

 

 

 

Голова ради                                                                              О.Ю. Данильчук


ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення Рівненської обласної ради

від 07 вересня 2018 року

1121

Голова Рівненської обласної ради

 

_____________  О.Ю. Данильчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С Т А Т У Т

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

"РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОРГАНІЧНИМ УРАЖЕННЯМ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ З ПОРУШЕННЯМ ПСИХІКИ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ"

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

місто Рівне – 2018


 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.    Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОРГАНІЧНИМ УРАЖЕННЯМ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ З ПОРУШЕННЯМ ПСИХІКИ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Центр). За своїм статусом Центр є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги медико-фізичної, медико-педагогічної та соціальної реабілітації дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах, дітей з обмеженнями життєдіяльності (дітей, які можуть стати інвалідами, діти-інваліди) віком від народження до 7 років (включно), надає паліативну допомогу та здійснює догляд за дітьми – інвалідами підгрупи А, за дітьми з порушенням центральної нервової системи та психіки, забезпечує захист їх прав та законних інтересів  в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.

Центр заснований на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Власником Центру є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області, в особі Рівненської обласної ради (далі – Власник). Центр є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Власнику.

Створений згідно постанови Рівненської міської ради від 11.11.1944 №283. Відповідно до рішення Рівненської міської ради від 22.07.2010 №3854 "Про приймання-передачу об’єктів права власності територіальної громади міста та спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст  області",  рішення Рівненської обласної ради від 14.05.2010 №1632 "Про приймання-передачу об’єктів права власності територіальної громади міста Рівне та спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області" переданий, як цілісний майновий комплекс з власності територіальної громади міста Рівне у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.

Центр є правонаступником усіх прав та обов'язків комунального закладу "Рівненський обласний спеціалізований будинок дитини" Рівненської обласної ради (рішення Рівненської обласної ради від 30.03.2012 № 601).

Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради.

1.2. Центр керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства соціальної політики України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.

1.3. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, емблему, та інші необхідні реквізити.

1.4. Центр є бюджетною установою, неприбутковою організацією і фінансується з обласного бюджету.

1.5. Центр здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.

1.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Центру або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

Не вважається розподілом доходів Центру, використання власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.

При виконанні покладених на нього завдань Центр може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.

1.7. Центр самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.

1.8. Центр не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Центру.

1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Центру. Центр не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів а також інших підприємств, установ, організацій.

У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Центр має право укладати від свого імені правочини, виступати позивачем  та відповідачем у судах.

1.10. Найменування Центру:

– повне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОРГАНІЧНИМ УРАЖЕННЯМ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ З ПОРУШЕННЯМ ПСИХІКИ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

– скорочене: КП "ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ".

1.11. Юридична адреса: вулиця Поповича, 35-А, місто Рівне, Рівненська область, 33001.

 

2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

2.1. Основною метою діяльності Центру є забезпечення надання медико-фізичної, медико-педагогічної та соціальної реабілітації дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям із сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах, дітям з обмеженнями життєдіяльності (дітям, які можуть стати інвалідами, діти-інваліди) віком від народження до 7 років (включно), надання паліативної допомоги та догляду за дітьми - інвалідами підгрупи А, дітям з порушенням центральної нервової системи та психіки, забезпечення захисту їх прав та законних інтересів.

До Центру можуть прийматись діти-інваліди віком від 8 до 18 років у разі наявності вільних місць та за письмовим дозволом керівника Центру для проведення медико-соціальної реабілітації та/або надання паліативної допомоги.

2.2. Допомога в Центрі може надаватися в стаціонарних (цілодобова та/або денна форма), амбулаторних умовах. 

2.3. В Центрі надається допомога наступним категоріям дітей (пацієнтів):

2.3.1. Дітям з обмеженнями життєдіяльності (діти, які можуть стати інвалідами, діти-інваліди), які за станом здоров’я потребують медико-соціальної реабілітації або паліативної медичної допомоги;

2.3.2. дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування;

2.3.3. дітям, які залишились без батьківського піклування;

2.3.4. дітям із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

2.4. Діти вказані в підпунктах 2.3.2., 2.3.3., 2.3.4 – знаходяться в Центрі на повному державному утриманні за рахунок коштів обласного  бюджету та інших, не заборонених законодавством, джерел фінансування.

Діти вказані в підпункті 2.3.1. проходять медико-соціальну реабілітацію в Центрі за рахунок коштів обласного бюджету та інших, не заборонених законодавством, джерел фінансування.

Діти вказані в підпункті 2.3.1. можуть перебувати в Центрі на період проходження медичної  реабілітації в супроводі одного з батьків або особи, яка їх замінює, за рахунок коштів обласного бюджету та інших, не заборонених законодавством, джерел фінансування.

2.5. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Центру є:

– реалізація завдань, визначених законами України "Основи законодавства України про охорону здоров'я", "Про охорону дитинства", "Про реабілітацію інвалідів в Україні", "Про соціальні послуги", "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", "Про дошкільну освіту" та іншими нормативно-правовими актами щодо забезпечення прав та інтересів дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з обмеженнями життєдіяльності (дітей-інвалідів, дітей, які можуть стати інвалідами);

– проведення системної, мультидисциплінарної, комплексної медичної, медико-педагогічної, соціальної реабілітації пацієнтам Центру;

– забезпечення надання ІІІ рівня медичної допомоги, в тому числі невідкладної, лікувальної, загально-паліативної, а також амбулаторно-консультативної з питань медико-соціальної реабілітації дітям;

– створення умов для фізичного, розумового, духовного розвитку кожної дитини; виховання, навчання та засвоєння нею необхідних знань, умінь і навичок згідно з урахуванням здібностей дитини, її можливостей та віку;

– психологічна підготовка дитини до знайомства з кандидатами в  усиновлювачі, потенційними опікунами, прийомними батьками, батьками-вихователями, надання таким особам допомоги у встановленні контакту з дитиною;

– сприяння влаштуванню дітей у різні форми сімейного виховання з метою профілактики соціального сирітства;

– створення умов для знайомства та спілкування кандидатів в усиновлювачі, потенційних опікунів, прийомних батьків, батьків-вихователів з дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування, за направленням служби у справах дітей та у присутності її представника;

– надання консультацій батькам, особам, які їх замінюють, кандидатам в усиновлювачі, потенційним опікунам, прийомним батькам, батькам-вихователям щодо стану здоров’я дітей, їх розвитку, виховання, у разі необхідності - формування навичок догляду за дитиною, з урахуванням її стану здоров'я, фізичного та психічного розвитку, та батькам дітей з обмеженими можливостями, спрямовувати на відновлення здоров’я та покращення якості життя їхніх дітей;

– здійснення заходів стосовно підкинутих до Центру чи знайдених на території закладу дітей відповідно до законодавства;

– здійснення заходів з підготовки дитини до реінтеграції її в біологічну сім'ю, створення умов для збереження та підтримки родинних зв’язків дітей;

– щоденне медичне спостереження за дітьми лікарем педіатром (в разі потреби іншими спеціалістами);

– забезпечення, у разі потреби організацію консультацій, стаціонарного лікування пацієнтів Центру на базі інших закладів охорони здоров'я ІІІ-ІV рівня надання медичної допомоги, у тому числі спеціалізованих закладах Міністерства охорони здоров'я України та установ Національної академії медичних наук України, у разі потреби діти  забезпечуються під час лікування в інших закладах охорони здоров'я індивідуальним доглядом з числа молодшого медичного персоналу Центру;

– лікування дітей в Центрі здійснюється у станах, які не потребують лікування в інших закладах охорони здоров’я ІІ- ІV рівнів надання медичної допомоги;

– забезпечення пацієнтів медичними виробами, лікарськими засобами, в тому числі медикаментами, відповідно до призначень лікарів, засобами догляду та гігієни, відповідно до їх потреб;

– організація та забезпечення раціонального харчування дітей згідно встановлених норм харчування, при необхідності спеціального харчування, з урахуванням їх віку та стану здоров'я;

– проведення двічі на рік (весною і восени) поглиблених медичних оглядів дітей дитячими спеціалістами закладів ІІІ-ІV рівня надання медичної допомоги з подальшим обстеженням та лікуванням виявленої у них патології;

– проведення планових профілактичних, оздоровчих заходів та профілактичних щеплень;

– забезпечення дітей-інвалідів, необхідними технічними та іншими засобами реабілітації згідно з чинним законодавством, інших категорій пацієнтів – за можливості з інших джерел фінансування, які не суперечать чинному законодавству України;

– забезпечення пацієнтів Центру твердим інвентарем, медичним обладнанням, одягом, взуттям, постільною білизною, іншим м'яким інвентарем та столовим посудом в межах табеля оснащення Центру, засобами навчання та виховання пацієнтів;

– підвищення кваліфікації медичного та медико-педагогічного персоналу, іншої категорії працівників до рівня наукових технологічних вимог;

– впровадження нових сучасних методик медичної, соціальної, психологічної, медико-педагогічної реабілітації, здійснення наукової діяльності;

– дотримання вимог санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму;

– забезпечення сприятливих умов для розвитку, виховання, навчання та проходження медико-соціальної реабілітації пацієнтів закладу відповідно до їх віку та стану здоров’я;

– проведення санітарно-освітньої роботи;

– забезпечення, у разі потреби, направлення до спеціальних експертних медичних комісій для огляду дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування для отримання висновків про стан здоров’я, фізичний та розумовий розвиток дітей, а також за результатами обов’язкових медичних профілактичних оглядів та/або на підставі відповідних медичних документів визначених чинним законодавством;

– забезпечення ведення первинної медичної документації, інформаційно-аналітичної роботи та зберігання архівних документів відповідно до чинного законодавства України.

2.6. Центр може здійснювати за дорученням Власника  інші функції для виконання його основної Статутної діяльності.

2.7. Центр формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом. 

2.8. Центр має право в межах узгоджених планових завдань та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.

2.9. Центр здійснює діяльність, пов’язану з придбанням, перевезенням, зберіганням, відпуском, обліком та знищенням наркотичних речовин, прекурсорів та рецептурних спецбланків.

2.10. Для забезпечення виконання покладених на Центр завдань, зобов’язань Центр має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.

2.11. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Центр може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.

 

3. СТРУКТУРА ЦЕНТРУ

3.1. Основними структурними підрозділами Центра є:

 

 

3.1.1. адміністрація та адміністративно-управлінський відділ;

3.1.2. інформаційно- аналітично- методичний відділ ;

3.1.3. підрозділ прийому дітей;

3.1.4. стаціонар;

3.1.5. денний стаціонар;

3.1.6. лікарський лікувально-консультативний підрозділ;

3.1.7. відділення медико-фізичної реабілітації для всіх категорій дітей;

3.1.8. відділення медико-педагогічної реабілітації для всіх категорій дітей;

3.1.9. медико-соціальне відділення;

3.1.10  бухгалтерія;

3.1.11. господарсько-обслуговуючий відділ.

3.2. Центр може мати у своїй структурі інші підрозділи та кабінети (з урахуванням потреб і наявної матеріально-технічної бази, кадрового потенціалу), діяльність яких не суперечить завданням Центру та законодавству України, зокрема, стаціонарне відділення із сумісним перебуванням дітей з одним із батьків або особою, яка їх замінює, стаціонарне відділення для надання паліативної допомоги, амбулаторне відділення тощо.

Кількість відділів в Центрі, їх профіль, кількість місць в них визначається його матеріально-технічним забезпеченням і кадровим потенціалом.

3.3. Робота структурних підрозділів Центру проводиться відповідно до положень про ці підрозділи, що затверджуються керівником Центру.

3.4. Всі структурні підрозділи у своїй діяльності підпорядковуються керівнику Центру.

                                     

4. УМОВИ  ВЛАШТУВАННЯ ДІТЕЙ ДО ЦЕНТРУ

4.1. У Центр приймаються хворі діти віком від 0 до 7 років.

Категорії дітей, визначених пунктом 2.3. Статуту приймаються віком від 0 до 3 років, а діти-інваліди – до 4 років.

Всі діти, які влаштовуються на курс медичної реабілітації, приймаються та оглядаються в кабінеті прийому дітей.

До Центру можуть прийматись діти-інваліди віком від 8 до 18 років у разі наявності вільних місць та за письмовим дозволом керівника Центру для проведення медико-соціальної реабілітації та/або надання паліативної допомоги.

4.2. Порядок, підстави направлення та влаштування до Центру дітей, зокрема, які потребують проходження медичної реабілітації визначається чинним законодавством.

Всі дані про дітей реєструються у журналі обліку прийому дітей  (форма-121/о).

Сторінки журналу обліку прийому дітей нумеруються, прошнуровуються, журнал скріплюється печаткою і після його закінчення зберігається в архіві Центру постійно.

Влаштування дітей-сиріт, дітей позбавленим батьківського піклування, дітей, які залишились без батьківського піклування та дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах здійснюється в карантин або ізолятор.

Під час перебування дитини в карантині або ізоляторі проводяться потрібні лікувально-профілактичні, виховні та реабілітаційні заходи відповідно до стану здоров'я, потреб та віку дитини.

4.3. Термін перебування дитини, яка направлена для проходження медичної реабілітації до Центру, визначається індивідуально, залежно від стану здоров'я, ефективності попередньо проведених заходів з реабілітації та відповідно до термінів, визначених в індивідуальній програмі реабілітації дитини-інваліда (якщо дитина має статус дитини - інваліда).

Рішення щодо подовження терміну реабілітації та необхідності повторного курсу приймається реабілітаційною комісією Центру, чи Заступником головного лікаря з медичних питань.

Після огляду на кожну дитину складається індивідуальний план реабілітації та заводиться  медична карта реабілітаційного хворого.

4.4. Медична документація пацієнтів після закінчення проходження
І курсу реабілітації зберігається в реєстратурі Центру до досягнення дитиною 18 років, з метою відображення в ній послідуючих курсів реабілітації даного пацієнта.

4.5. На кожну дитину, яка влаштовується до Центру, заводиться історія розвитку дитини (форма первинної облікової документації № 112/о, (далі-форма №112 /о).

4.6. З карантинної групи (ізолятора ) через 21 день, діти переводяться у профільне стаціонарне відділення.

4.7. Кожне наступне переміщення дитини повинно фіксуватися на титульній сторінці форми №112/о з відповідним обґрунтуванням у записі лікаря.

4.8. Супровідна медична документація на дітей влаштованих до Центру, зберігається в індивідуальному пакеті протягом всього часу перебування дитини у даному закладі та додається до історії розвитку дитини.

4.9. Під час тимчасового перебування пацієнтів Центру у інших закладах охорони здоров'я з метою обстеження та/або лікування діти не вважаються такими, що відраховані із Центру. Про переміщення дитини (стаціонар, тощо) адміністрація Центру зобов’язана повідомити батьків або осіб, які їх замінюють, а також внести необхідну інформацію у форму №112/о, та у відповідний журнал реєстрації.

4.10. Адміністрація Центру виконує обов’язки опікуна стосовно дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які залишились без батьківського піклування.

4.11. Адміністрація Центру забезпечує своєчасне оформлення та направлення на лікарсько-консультативну комісію закладу охорони здоров'я за місцем розташування Центру документів для вирішення питання отримання соціальної допомоги на дитину-інваліда, які відносяться до дітей-сиріт, дітей позбавленим батьківського піклування, дітей, які залишились без батьківського піклування та дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

4.12. Обов’язок щодо оформлення та подання до органу соціального захисту населення документів, необхідних для призначення допомоги при народженні дитини, в разі її влаштування до Центру на повне державне утримання, покладається на адміністрацію Центру, яка відповідає за своєчасність надання відповідних документів.

Також адміністрація Центру відкриває в банківській установі рахунок на ім’я дитини, яка відноситься до категорії дітей зазначеної в підпунктах 2.3.2.–2.3.4. Статуту.

Після вибуття дітей категорій визначених підпунктами 2.3.2.–2.3.4. Статуту з Центру, медична документація зберігається в його архіві, згідно вимог чинного законодавства.

 

5. УМОВИ ВІДРАХУВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЦЕНТРУ

5.1.  Відрахування із Центру дітей категорії, визначеної пунктом 2.3.1. Статуту здійснюється в такому порядку.

5.1.1. Відрахування із Центру дітей здійснюється по закінченню курсу медичної  реабілітації.

5.1.2. Фахівцями Центру надається виписка про проведені заходи, їх ефективність та рекомендації щодо проведення реабілітації дитині поза межами закладу та термінів повторного курсу в Центрі (у разі потреби).

Виписка надається батькам (батьку або матері) або особам, які їх замінюють, для передачі лікарю за місцем спостереження дитини.

5.2. Відрахування із Центру дітей категорії, визначеної підпунктом 2.3.4. Статуту здійснюється:

– за заявою батьків при поверненні їх у сім’ю (у разі, коли дитина перебувала на підставі заяви про тимчасове влаштування дитини) у тому числі  достроково. При виписуванні дитини повинні бути надані документи, що підтверджують поліпшення матеріально-побутових умов та лист (клопотання, дозвіл) служби у справах дітей міста (району), де проживають батьки;

– батьки, які не мали можливості виховувати дітей у зв’язку зі станом здоров’я, навчання чи з інших підстав, при виписуванні повинні надати документи, які підтверджують відсутність вищевказаних підстав;

– подовження терміну перебування дитини у Центрі здійснюється за листом (клопотання) служби у справах дітей, заявою батьків;

– у випадках необґрунтованої відмови батьків або осіб, які їх замінюють, забрати дитину по закінченні терміну перебування, вказаного у заяві, адміністрація Центру зобов'язана звернутися до служби у справах дітей та до центру служб для сім'ї, дітей та молоді за місцем походження дитини для з’ясування причин такої відмови, організації соціальної роботи з батьками дитини з метою профілактики соціального сирітства, розгляду питання про доцільність (недоцільність) повернення дитини в сім'ю;

– у випадках необґрунтованої відмови батьків (або осіб, які їх замінюють) забрати дитину після закінчення терміну перебування службою у справах дітей готуються документи до суду про позбавлення їх батьківських прав.

5.3. Відрахування із Центру дітей категорій, визначених підпунктами 2.3.2. та 2.3.3. Статуту здійснюється:

– при поверненні дітей батькам, які відкликали свою згоду на усиновлення дитини, відповідно до Сімейного кодексу України;

– батькам, які залишили дітей і вказали неправдиві відомості про себе та свою сім’ю, діти повертаються після встановлення факту материнства (батьківства) за рішенням суду;

– для влаштування дітей для подальшого навчання до закладів освіти здійснюється на підставі документів, визначених положеннями про відповідний навчальний заклад;

– влаштування для подальшого виховання до закладів системи соціального захисту населення здійснюється  на підставі путівки-направлення, виданої департаментом соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації, висновку психолого-медико-педагогічної консультації, медичної картки та виписки з історії розвитку дитини, індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда, заяви від керівника установи, де перебувала дитина, про прийняття дитини до закладу;

– при відрахуванні із Центру на подальше навчання у заклади освіти або на виховання у заклади соціального захисту населення передаються оригінали всієї документації дитини;

– при усиновленні дитини на підставі рішення суду; при цьому у журналі обліку прийому дітей (форма - 121/о) головним лікарем Центру робиться позначка про усиновлення без зазначення прізвища та адреси  усиновлювача, дати та рішення суду; дана інформація зберігається у головного лікаря Центру і може бути надана тільки слідчим та судовим органам за їх офіційною вимогою;

– влаштування під опіку, в прийомні сім’ї, в дитячі будинки сімейного типу здійснюється в установленому законодавством порядку;

– у разі смерті дитини.

5.4. Інформація, що міститься в особових справах дітей та сімей, є конфіденційною та обробляється тільки в професійних цілях з урахуванням вимог Закону України "Про захист персональних даних".

 

6. ПОКАЗИ ТА ПРОТИПОКАЗИ ЩОДО

НАПРАВЛЕННЯ  ДІТЕЙ ДО ЦЕНТРУ НА РЕАБІЛІТАЦІЮ

6.1. Покази для направлення:

6.1.1. Розлади психіки та поведінки:

 – розумова відсталість легкого ступеня;

– специфічні розлади мовлення та мови;

– специфічні розлади здібностей до навчання;

– розлади із спектру аутизму;

– інші розлади психологічного розвитку, а саме затримка психо-мовленевого розвитку у дітей після 3-х років життя;

– гіперкінетичні розлади;

– розлади поведінки;

– емоційні розлади;

– невротичні розлади;

– неорганічний енурез та енкопрез.

6.1.2. Хвороби нервової системи:

– ураження лицьового нерва;

– нормотензивна гідроцефалія;

– церебральний параліч та інші паралітичні синдроми;

– уточнені ураження головного мозку: наслідки перенесеної патології нервової системи в преперинатальному періоді (синдроми відновного періоду), в’ялі та спастичні парези, пірамідна недостатність, гіперкінези, м’язова гіпо– та атонія, дистонія, атаксія, бульбарний та псевдобульбарний синдроми, затримки статокінетичного розвитку (до 1 року життя), психічного та мовленнєвого розвитку (до 3-х років життя);

– інші ураження нервової системи, некласифіковані в інших рубриках: мінімальна мозкова дисфункція, цереброастенічний синдром.

6.1.3. Затримка фізичного, розумового розвитку внаслідок:

– вродженої йодної недостатності, гіпотиреозу;

– порушення обміну амінокислот.

6.1.4. Наслідки запальних хвороб центральної нервової системи.

6.1.5. Віддалені наслідки черепно-мозкових травм у вигляді рухових порушень.

6.1.6. Вроджені вади розвитку головного мозку з руховими та мовними порушеннями.

6.1.7. Деформуючі дорсопатії, кіфоз, лордоз, сколіоз, остеохондроз.

6.1.8. Пологове ушкодження периферичної нервової системи: параліч Ерба, параліч Клюмпке, інші пологові травми плечового сплетення.

6.1.9. Наслідки цереброваскулярних хвороб.

6.1.10. Вроджені вади розвитку та деформації кістково-м’язової системи: 

– вроджені деформації стегна, прооперовані;

– вроджені деформації ступні, прооперовані.

6.1.11. Прояви несприятливого впливу (депривація):

– вплив голоду;

– вплив спраги;

– виснаження внаслідок тривалого перебування у несприятливих умовах.

6.2. Протипокази:

– всі хвороби  у гострому періоді, хронічні хвороби в стадії загострення;

– всі хвороби в станах, які потребують стаціонарного або, спеціального лікування;

– гострі інфекційні захворювання до закінчення строку карантину;

– злоякісні новоутворення;

– порушення обміну речовин, що супроводжуюся судомним синдромом та стійкими порушеннями психіки;

– резистентні до лікування епілепсія та епілептичні синдроми.

 

                            7. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ЦЕНТРУ

7.1.    Для забезпечення діяльності Центру створюється статутний капітал, який формується з активів Центру і становить  12 244 329,00 гривень.

7.2. Зміна розміру статутного капіталу Центру здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.

 

8. МАЙНО ЦЕНТРУ

8.1. Майно Центру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Центру.

8.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Центром на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Центр володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за нею Власником для здійснення статутної діяльності у межах, встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.

Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.

8.3. Джерелами формування майна Центру є:

- грошові та матеріальні внески Власника;

- майно передане Власником;

- безоплатні або благодійні внески, гранти, дарунки, пожертвування організацій, громадян, підприємців;

- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;

- майно придбане в у встановленому законодавством порядку;

- централізовані кошти Міністерства охорони здоров'я України;

- доходи, одержані від реалізації продукції (послуг), а також від інших видів діяльності;

- доходи від розміщеня цінних паперів;

- капітальні вкладення і дотації з бюджету; майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;

- державна допомога суб’єктам господарювання, яка надається у встановленому порядку;

- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.

Центр має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку визначеному чинним законодавством.

8.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.

 

9. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

9.1. Центр самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.

9.2. Центр надає платні послуги у порядку визначеному чинним законодавством України.

9.3. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Центр має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.

9.4. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.

Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Центру можуть проводитися лише за згодою Власника.

9.5. Центр зобов’язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні програми діяльності, визначенні  перспектив свого економічного і соціального розвитку.

9.6. Центр у своїй діяльності може співпрацювати з іншими  установами (закладами) у спосіб та в межах, визначеними чинним законодавством України.

9.7. Центр не має в своєму складі інших юридичних осіб.

9.8. Відносини Центру з іншими юридичними особами будуються на договірних засадах.

9.9. Центр має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за її кордонами.

У випадку, якщо вступ до відповідних об’єднань передбачає сплату внесків то Центр має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за кордоном тільки за погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку, визначеному головою Рівненської обласної ради.

9.10. Центр відповідно до чинного законодавства України, може мати в Україні та за її кордонами філії, представництва та інші підрозділи з додержанням вимог, встановлених нормативно-правовими актами України та відповідних держав.

9.11. Центр повинен погоджувати з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області щорічні та квартальні плани роботи у визначеному ним порядку. 

9.12. Центр щорічно до 01 березня року, що настає за звітним роком надає Власнику та органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області звіт про виконання планів роботи.

9.13. Центр є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності, має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.

9.14. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.

9.15. Центр веде первинний  бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію,  надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

                       

10. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРУ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ

10.1. Органом управління Центру є Рівненська обласна рада.

10.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:

10.2.1. розпорядження основними засобами Центру:

- прийняття рішень про відчуження майна;

- позика, застава;

- списання не повністю амортизованих основних засобів;

10.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Центру;

10.2.3. погодження планів Центру та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;

10.2.4. погодження штатного розпису Центру  в установленому порядку;

10.2.5. призначення та звільнення керівника Центру;

10.2.6. прийняття рішення про припинення діяльності Центру, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.

 

Головний лікар Центру

10.3. Керівництво поточною діяльністю Центру здійснює Головний лікар (далі – Керівник), який призначається Власником шляхом укладання контракту. Кваліфікаційні вимоги до особи, яка претендує на посаду головного лікаря встановлюються відповідно до єдиних вимог чинного законодавства України.

У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником або органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області шляхом укладання контракту.

10.4. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.

10.5. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.

10.6. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Центру, несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності  відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України. 

10.7. Керівник вирішує усі питання діяльності Центру, з урахуванням  обмежень, передбачених даним Статутом.

10. 8. До компетенції Керівника відноситься:

10.8.1. забезпечення  Статутної діяльності Центру;

10.8.2. вирішення поточних питань роботи Центру;

10.8.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;

10.8.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;

10.8.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;

10.8.6. визначення порядку оплати праці працівників Центру;

10.8.7. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Центру;

10.8.8. видача довіреностей на представництво та захист інтересів в суді та інших довіреностей, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;

10.8.9. відкриття в органах державної казначейської служби рахунків, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;

10.8.10. право першого підпису на фінансових документах;

10.8.11. розпорядження коштами та майном Центру відповідно до чинного законодавства України та Статуту;

10.8.12. прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Центру  згідно з чинним законодавством України;

10.8.13. затвердження положень про структурні підрозділи Центру, посадових інструкцій працівників та інших необхідних документів;

10.8.14. ведення переговорів щодо укладення колективного договору, укладення колективного договору, звітування та несення відповідальності за його виконання;

10.8.15. накладення дисциплінарних стягнень на працівників Центру;

10.8.16. організація проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Центру згідно вимог Кодексу законів про працю України;

10.8.17. створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, забезпечення додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

10.8.18. несення персональної відповідальності за збереження, відчуження, списання та втрати у будь-якій формі, майна Центру;

10.8.19. несення персональної відповідальності за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Центру;

10.8.20. вчинення інших дій в порядку та межах встановлених законодавством України.

10.9. При здійсненні діяльності Центру Керівник забезпечує:

10.9.1. дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Центру;

10.9.2. організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Центру;

10.9.3. розробку структури та штатного розпису Центру та подає їх на затвердження в установленому порядку;

10.9.4. належний рівень побутових умов для перебування в Центрі.

10.9.5. Виконання Центром у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.

10.10. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Центру та здійснює контроль за їх виконанням.

10.11. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Центру  в межах чинного законодавства України.

10.12. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків.  А у разі відсутності особи, що  може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.

10.13. Керівник та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.

10.14. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Центр у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.

10.15. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я, фінансово-господарської діяльності  може створюватися Спостережна Рада.

 

11. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЦЕНТРУ

11.1. Трудовий колектив Центру складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.

11.2. Трудовий   колектив Центру формується на загальних засадах     відповідно до вимог чинного законодавства України.                          

11.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.

11.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Центру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.

Відносини між адміністрацією Центру та трудовим колективом регулюються колективним договором  та правилами  внутрішнього  трудового  розпорядку.

11.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.

11.6. Трудовий колектив Центру провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.

 

12. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЦЕНТРУ

12.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Центру здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.

12.2. Відносини Центру з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеві державні адміністрації", інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.

12.3. Власний контроль за діяльністю  Центру здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.

12.4. На вимогу Власника Центр зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової  звітності  та бухгалтерського  обліку.

 

13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

13.1. Діяльність Центру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.

У разі припинення організації (ліквідації, злиття, поділу, виділу, приєднання або перетворення) усі активи  передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.

13.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.

13.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Центру (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та   встановлюють порядок і строки припинення діяльності Центру відповідно до чинного законодавства України.

13.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Центру може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.                          

13.5. У разі злиття Центру з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена   внаслідок злиття. 

13.6. У разі приєднання Центру до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі його майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Центру – переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.

13.7. У разі поділу Центру, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.

13.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки.

13.9. У разі перетворення Центру в іншу юридичну особу усі його майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної  особи.                                                                                                                   

13.10. Центр може бути ліквідовано:                                        

- за рішенням Рівненської обласної ради;                                    

- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

13.11. Центр є таким, що припинив свою діяльність, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення  діяльності.

 

14. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

14.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення  Рівненської обласної ради.

14.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

Назад до розділу