• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Анонси подій

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Рішення обласної ради 7 скликання

Опубліковано: 14.12.2018

 

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА   ОБЛАСНА   РАДА

Cьоме   скликання

(Двадцять третя сесія)

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 07 грудня 2018 року                                                                                 1217

 

Про деякі питання реорганізації Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука 

 

Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, на виконання рішення Рівненської обласної ради від 27 липня 2018 року № 1029 "Про Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука", керуючись статтею 107 Цивільного Кодексу України, статтями 43, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а:

1.       Затвердити передавальний акт Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука, що додається.

2.       Визнати таким, що втратив чинність пункт 2 рішення Рівненської обласної ради від 27 липня 2018 року №1029 "Про реорганізацію Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука".

3.       Затвердити статут комунального підприємства "Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр імені Віктора Поліщука" Рівненської обласної ради, що додається.

4. Голові комісії з реорганізації (перетворення) Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука подати передавальний акт та статут державному реєстратору для проведення державної реєстрації в порядку, визначеному чинним законодавством України та поінформувати обласну раду.

5. Комісії з реорганізації (перетворення) Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука забезпечити виконання даного рішення відповідно до чинного законодавства України.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань охорони здоров`я, материнства та дитинства.

 

 

 

Голова ради                                                                                  О.Ю. Данильчук

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення Рівненської обласної ради

від 07 грудня 2018 року

1217

Голова Рівненської обласної ради

 

_____________  О.Ю. Данильчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С Т А Т У Т

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

"РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ІМЕНІ ВІКТОРА ПОЛІЩУКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

місто Рівне – 2018

 

1.     ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1 Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності  КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ІМЕНІ ВІКТОРА ПОЛІЩУКА» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Центр).

За своїм статусом Центр є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає вторинну (спеціалізовану) та/або третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, послуги, будь-яким особам в порядку та на умовах встановлених законодавством України та цим Статутом.

Центр заснований на спільній власності територіальних громад Рівненської області.

1.2. Власником  Центру є територіальні  громади  сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (далі - Власник). Управління Центром здійснює Рівненська обласна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.

1.3. Центр є правонаступником усіх прав та обов’язків Рівненського обласного медичного лікувально-діагностичного центру, який створений 1 липня 1991 року на  підставі рішення Рівненського облвиконкому від 18 червня 1991 року №110.

На підставі наказу МОЗ України від 17 грудня 1997 року №354 був перейменований на Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2000 року №298 перейменований на Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр імені Віктора Поліщука. Центр є правонаступником усіх прав та обов'язків Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука.

Центр є правонаступником Рівненського обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру.

1.4. Центр керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.

1.5. Центр є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, органах Державного казначейства, печатку зі своєю назвою а також бланки організаційно-розпорядної документації, печатки і штампи необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Має право використовувати власну емблему.

Центр набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.

1.6. Контроль за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна Центру здійснює  Власник.

1.7. Центр є неприбутковою організацією і фінансується за рахунок бюджетних коштів та інших  джерел не заборонених законом.

1.8. Центр здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.

1.9. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Центру або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

1.10. Не вважається розподілом доходів Центру, використання власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.

При виконанні покладених на нього завдань Центр може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.

1.11. Центр самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.

1.12. Центр  не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Центру.

1.13. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Центру. Центр не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.

1.14. У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Центр має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах.

1.15. Найменування:

- повне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ІМЕНІ ВІКТОРА ПОЛІЩУКА» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

- скорочене: КП «РОКЛДЦ ім. В. Поліщука» РОР.

- повне найменування англійською мовою: Municipal Enterprise

«Rivneregion Clinical Medical Diagnostic Center by Victor Polischuk».

1.16. Юридична адреса: вулиця 16 Липня, будинок 36, місто Рівне, Рівненська область, 33028.

 

2.     МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

 

2.1. Основною метою Центру є надання вторинної (спеціалізованої) та/або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, здійснення управління медичним обслуговуванням населення незалежно від місця реєстрації і проживання а також вжиття заходів з підтримки громадського здоров’я.

2.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Центру є:

-         медична  практика;

-         організація і надання вторинної (спеціалізованої) та/або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги;

-         організація надання спеціалізованої та/або високоспеціалізованої медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги в разі гострого розладу фізичного здоров’я пацієнтам та медичної реабілітації;

-         надання пацієнтам відповідно до законодавства та доступними в Центрі методами на безоплатній та платній основі послуг спеціалізованої та/або високоспеціалізованої стаціонарної та амбулаторної медичної допомоги та при необхідності із залученням професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів, науково-дослідних інститутів і клінік;

-         своєчасне та якісне проведення лікування з використанням комплексу необхідних і доступних методів, диференційований підхід до вибору методів та засобів лікування різних категорій хворих із забезпеченням принципів безперервності, послідовності та етапності, індивідуального підходу в організації та здійсненні діагностики лікування;

-         забезпечення та контроль якості медичної допомоги хворим у межах затверджених МОЗ України, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, клінічних протоколів, медичних стандартів а також передбачених законом інших норм, правил та нормативів які регулюють діяльність у сфері охорони здоров’я;

-         забезпечення медичною допомогою осіб що займаються фізичною культурою і спортом;

-         обслуговування спортивних змагань на платній основі на підставі укладених договорів;

-         організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров’я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування;

-         взаємодія з закладами охорони здоров’я, в тому числі комунальними некомерційними підприємствами первинного, вторинного, третинного рівнів надання медичної допомоги, в порядку, передбаченому законодавством України на договірній основі;

-         організація та проведення курсів чи інших заходів по підвищенню кваліфікації медичних працівників

-         надання послуг медичної реабілітації;

-         розробка по завданню відповідних органів охорони здоров'я заходів, спрямованих на підвищення якості медичного обслуговування населення, в тому числі підлітків та зниження захворюваності, лікарняної летальності, інвалідності і загальної смертності.

-         проведення генетичного, фізико-хімічного,  аналітичного аналізу та інших видів лабораторних досліджень складу речовин, біологічних рідин в галузях медицини, фармакології, харчової промисловості, сільського господарства та інших галузях промислового виробництва;

-         організація та проведення допоміжних репродуктивних технологій;

-         впровадження та супровід сучасних комп’ютерних технологій до сфери медичного обслуговування, в тому числі надання телемедичних послуг;

-         проведення профілактичних медичних оглядів;

-         надання медико-генетичної допомоги, в тому числі здійснення моніторингу вроджених вад розвитку (ВВР) за міжнародними стандартами з веденням популяційного реєстру ВВР і реєстру новонароджених; психологічного супроводу сімей з ВВР і спадковими захворюваннями, а також порушеннями розвитку у дітей; діагностика рівня психічного, психомоторного та поведінкового розвитку дитини;

координація масового неонатального скринінгу на спадкові  захворювання та координація пренатального ультразвукового скринінгу;

-         розробка методик діагностики, лікування, профілактики та реабілітації різних захворювань;

-         проведення науково-дослідницької роботи в галузі медицини;

-         впровадження сучасних методів і засобів діагностики і лікування в практику роботи;

-         проведення експертизи тимчасової непрацездатності, видача та продовження листків непрацездатності; контроль за їх видачею;

-         проведення ліцензійно-патентної роботи в області діагностики, обстеження, лікування і реабілітації хворих;

-         придбання, перевезення, зберігання, відпуску, використання по медичних показах, облік та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів;

-         організація стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги;

-         організація та надання виїзної спеціалізованої медичної допомоги;

-         співпраця з страховими компаніями;

-         вивчення, узагальнення і розповсюдження досвіду роботи передових лікувально-профілактичних закладів України та країн світу;

-         інші види діяльності, передбачені ліцензією на медичну практику та інші функції, що випливають із покладених на Центр завдань.

2.3.  Інші види діяльності:

- відрядження працівників для підвищення  кваліфікації;  

- надання практичної, науково-методичної допомоги або обміну досвідом з закладами охорони здоров'я України та інших країн;

- організація збору вторинної сировини, дорогоцінних металів, біологічних відходів;

-  впровадження, ремонт та технічне обслуговування медичної техніки, комп’ютерної та оргтехніки;

- створення асоціації з медичними закладами, університетами, інститутами, підприємствами по розробці, виготовленню та впровадженню нової техніки для лікувальних закладів;

- укладення договорів з підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності по наданню послуг з метою залучення додаткових коштів;

- створення умов для економічної зацікавленості в розробці і освоєнні нових методик, сучасного обладнання, для стимулювання зацікавленості в науковій і раціоналізаторській роботі;

-       здійснення інформаційно-пошукової, видавничої та виставкової діяльності;

- поширення інформації про діяльність Центру та пропагування своїх ідей та цілей;

- передача в оренду чи платне користування майна в порядку, визначеному законодавством України та цим Статутом;

- здійснення зовнішньоекономічної діяльності; встановлення виробничих і науково-технічних зв'язків;

- співпраця з міжнародними організаціями та з іноземними лікувальними закладами.

2.4. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Центр може займатися тільки на підставі спеціального дозволу  (ліцензії),  отриманого у встановленому законом порядку.

2.5. Центр взаємодіє на договірних засадах з вищими навчальними медичними закладами та лікувальними установами якими на базі Центру створюються кафедри або філії, які надають Центру допомогу в проведенні консиліумів, консультацій, виконанні складних оперативних втручань, впровадженні нових методів діагностики та лікування хворих, підготовці кадрів, підвищенні їх професійного рівня, організації науково-практичних конференцій, симпозіумів, з'їздів, виставок та інше.

2.6. Центр може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання його основної Статутної діяльності.

2.7. Центр може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.

2.8. Центр формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.

2.9. Центр має право в межах погоджених планів роботи та кошторису (фінансового плану) направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.

2.10. Для забезпечення виконання покладених на Центр завдань, зобов’язань Центр має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.

                           

3.     СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ЦЕНТРУ

 

3.1.   Для забезпечення діяльності Центру створюється статутний капітал, який формується з активів Центру і становить 28 872 048 грн.

3.2. Зміна розміру статутного капіталу Центру здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.

 

4.     МАЙНО ЦЕНТРУ

 

4.1. Майно Центру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Центру.

4.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Центром на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Центр володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за нею Власником для здійснення статутної діяльності у межах встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень встановлених даним Статутом.

Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам а також списання основних засобів Центр здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.

4.3. Джерелами формування майна Центру є:

- грошові та матеріальні внески Власника;

- фінансування з бюджетів усіх рівнів;

- грошові кошти Страхових компаній;

- безоплатні або благодійні внески, гранти, дарунки, пожертвування організацій, громадян, підприємців;

- майно придбане в установленому законодавством  порядку;

- централізовані кошти Міністерства охорони здоров’я України;

- доходи одержані від реалізації продукції (послуг) а також від інших доходів господарської діяльності;

- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.

Центр має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку визначеному чинним законодавством.

4.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.

 

5.     ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

 

5.1. Центр самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.

5.2. Центр надає платні послуги у порядку визначеному чинним законодавством України.

5.3. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Центр має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.

5.4. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Центру можуть проводитися лише за згодою Власника.

5.5. Центр зобов’язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні програми діяльності, визначенні  перспектив свого економічного і соціального розвитку.

5.6. Центр є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності, має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.

5.7. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.

5.8. Центр веде первинний  бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію,  надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

5.9. Умови оплати праці трудового колективу визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.

Центр  може самостійно встановлювати форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат у колективному договорі з дотриманням мінімальних норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.

5.9.1 Центр розробляє та затверджує структуру і штатний розпис відповідно до чинного законодавства.

                       

6.     ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРУ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ

 

6.1. Органом управління Центру є Рівненська обласна рада.

6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:

6.2.1. розпорядження основними засобами Центру:

- прийняття рішень про відчуження майна;

- позика, застава;

- списання не повністю замортизованих основних засобів;

6.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Центру;

6.2.3. погодження планів Центру та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;

6.2.4. призначення та звільнення керівника Центру;

6.2.5. прийняття рішення про припинення діяльності Центру, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.

6.3. Органом управління Центру також є наглядова рада (в разі її утворення). Наглядова рада Центру утворюється за рішенням Рівненської обласної ради.

Порядок утворення, організації діяльності та ліквідації наглядової ради та її комітетів, порядок призначення членів наглядової ради затверджуються рішенням  Рівненської обласної ради.

 

ГОЛОВНИЙ ЛІКАР ЦЕНТРУ

 

6.4. Керівництво поточною діяльністю Центру здійснює Головний лікар (далі – Керівник), який призначається Власником шляхом укладання контракту. Керівником Центру може бути особа, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, які встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.

У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником або органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області шляхом укладання контракту.

6.5. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.

6.6. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.

6.7. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Центру, несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності  відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України. 

6.8. Керівник вирішує усі питання діяльності Центру, з урахуванням  обмежень, передбачених даним Статутом.

6. 9. До компетенції Керівника відноситься:

6.9.1. забезпечення  Статутної діяльності Центру;

6.9.2. вирішення поточних питань роботи Центру;

6.9.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;

6.9.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;

6.9.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;

6.9.6.  забезпечення встановлення у колективному договорі форм і систем оплати праці, норм праці, розцінок, умов запровадження та розмірів надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат  з дотриманням норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.

6.9.7. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Центру;

6.9.8. видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;

6.9.9. відкриває в органах державної казначейської служби та в установах банків рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;

6.9.10. має право першого підпису на фінансових документах;

6.9.11. розпоряджається коштами та майном Центру відповідно до чинного законодавства України та Статуту;

6.9.12. приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Центру  згідно з чинним законодавством України;

6.9.13. затверджує положення про структурні підрозділи Центру, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;

6.9.14. веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;

6.9.15. накладає дисциплінарні стягнення на працівників Центру;

6.9.16. зобов’язаний організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Центру згідно вимог Кодексу законів про працю України;

6.9.17. створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

6.9.18. несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Центру;

6.9.19. несе персональну відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Центру;

6.9.20. вчиняє інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.

6.10. При здійсненні діяльності Центру Керівник забезпечує:

6.10.1. дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Центру;

6.10.2. організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Центру;

6.10.3. розробку структури та штатного розпису. Затверджує штатний розпис відповідно до чинного законодавства;

6.10.4. належний рівень побутових умов для перебування в Центру;

6.10.5. виконання Центром у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.

6.11. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Центру та здійснює контроль за їх виконанням.

6.12. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Центру  в межах чинного законодавства України.

6.13. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків.  А у разі відсутності особи, що  може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.

6.14. Керівник та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності бухгалтерського обліку та звітності.

6.15. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Центр у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.

6.16. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я, фінансово-господарської діяльності  створюється Спостережна Рада.

 

7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЦЕНТРУ

 

7.1. Трудовий колектив Центру складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.

7.2. Трудовий   колектив Центру формується на загальних засадах     відповідно до вимог чинного законодавства України.                          

7.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.

7.4. Умови організації  праці трудового колективу Центру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.

Відносини  між  адміністрацією  Центру  та  трудовим   колективом регулюються колективним договором  та  правилами  внутрішнього  трудового  розпорядку.

7.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.

7.6. Трудовий колектив Центру провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.

 

8.     КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЦЕНТРУ

 

8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Центру здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства Ук-раїни, покладено контроль за використанням бюджетних коштів, за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.

8.2. Відносини Центру з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.

8.3. Власний контроль за діяльністю  Центру здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.

8.4. На вимогу Власника Центр зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової  звітності  та бухгалтерського  обліку.

 

9.     ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

 

9.1. Діяльність Центру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділу) або ліквідації.

У разі припинення організації (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи  передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.

9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.

9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Центру (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та   встановлюють порядок і строки припинення діяльності Центру відповідно до чинного законодавства України.

9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Центру може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.                          

9.5. У разі злиття Центру з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена   внаслідок злиття. 

9.6. У разі приєднання Центру до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Центру - переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.

9.7. У разі поділу Центру, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.

9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки.

9.9. У разі перетворення Центру в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної  особи.                                                                                                                   

9.10.  Центр може бути ліквідований:                                        

- за рішенням Рівненської обласної ради;                                    

- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

9.11. Центр є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення  діяльності.

 

10.                       ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

 

10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення   Рівненської обласної ради.

10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення Рівненської обласної ради

від 07 грудня 2018 року № 1217

Голова Рівненської ради

_____________   О.Ю. Данильчук

 

ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ 

        Комісія, що створена на виконання рішення Рівненської обласної ради від 27.07.2018 №1029 "Про реорганізацію Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука", розпорядження  голови обласної ради від 31.07.2018
№ 98 «Про створення комісії з реорганізації (перетворення) Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука»,  у складі:

 

Шустик Р.П.              -  головний лікар Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука, голова комісії

       

Члени комісії:

Бучкович О.В.            - головний бухгалтер Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука;

 

Білик Ю.Р.              - заступник головного лікаря з хірургічної роботи, Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука;

 

Семенюк П.П.                 – голова профспілкового комітету, завідуючий відділенням променевої діагностики Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука;

 

Романчук О.М.           - юрисконсульт Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука;

  

Осіпчук І.І.              – заступник начальника з питань орендних відносин відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради.

 Керуючись статтею 107 Цивільного кодексу України склали даний акт про наступне:

Комісія провела обстеження об’єкта передачі, юридична адреса:

м.Рівне, вул. 16 Липня, 36, і склала даний акт про те, що основні засоби та матеріальні цінності Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука передані створеному комунальному підприємству “ Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр імені Віктора Поліщука”  Рівненської обласної ради; на суму 75 073 844,96грн. (сімдесят п'ять  мільйонів сімдесят три тисячі  вісімсот сорок чотири  гривені 96 коп.)

                     прописом

№ з/п

 

Рахунок

Назва рахунка

Один. виміру

Кількість

Сума

Нарахований знос

1

101

Основні засоби

шт

2028

61846491,01

33181611

2

111

Інші необоротні активи

шт

11799

1466233,04

725525

3

1512  

Медикаменти та перев’язувальні засоби

 

 

3505981,39

 

4

1514

Пально-мастильні матеріали

л

630

19571,52

 

5

1515

Запасні частини

шт

13

9354,92

 

6

1516

Тара

шт

7

2787,62

 

7

1518

Інші виробничі запаси

шт

150

332,56

 

8

1812

Малоцінні та швидкозношувані предмети

шт

23556

201758,59

 

9

2213

Грошові документи в національній валюті( лікарняні листи, конверти)

шт

250

1537,5

 

10

2313/2

Реєстраційні рахунки

 

 

75460,46

 

11

2313/3

Реєстраційні рахунки

 

 

160736,51

 

12

2313/5

Реєстраційні рахунки

 

 

14670,42

 

13

7511

Доходи за необмінними операціями (грошові кошти)

 

 

13800

 

14

7511/1

Доходи за необмінними операціями (в товарі)

 

 

1570187,6

 

15

7111

Доходи від реалізації продукції

 

 

4194,41

 

16

7411

Інші доходи за обмінними  операціями

 

 

56843,65

 

17

8113

Матеріальні витрати по спецфонду (грошові кошти)

 

 

182669,2

 

18

8113/1

Матеріальні витрати по спецфонду (в товарі)

 

 

1357867,9

 

19

8115

Інші витрати (грошові кошти)

 

 

209054,71

 

20

7011

Бюджетні асигнування

 

 

6070765,67

 

21

8011

 Витрати на оплату праці

 

 

3868487,55

 

22

8012

Відрахування на соціальні заходи

 

 

864607,56

 

23

8013

Матеріальні витрати по загальному фонду

 

 

1270261,56

 

24

2111

Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи і послуги

 

 

13680,94

 

25

2116

Поточна дебіторська заборгованість з підзвітними особами

 

 

2300

 

26

6611

Зобов’язання за внутрішніми розрахунками розпорядників бюджетних коштів

 

 

2132224,44

 

27

5511

Фінансовий результат виконання кошторису звітного періоду

 

 

190032,68

 

28

5512

Накопичені фінансові результати виконання кошторису

 

 

1723072,46

 

29

5111

Внесений капітал  у розпорядників бюджетних коштів

 

 

29405588,05

 

Земельна ділянка площею 0,4314 га (16 Липня 36) на умовах постійного користування, Державний акт на право постійного користування від 22.03.2005 року №1285.

Земельна ділянка площею 0,0700 га (Чорновола 74б) та нежитлове приміщення передано на баланс згідно рішення Рівненської обласної ради від 05.04.2013 року №883

 Правонаступником щодо усіх майнових та немайнових прав та обов’язків Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука є  комунальне підприємство “Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр імені Віктора Поліщука ”  Рівненської обласної ради.

 

Шустик Р.П.              -  головний лікар Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука, голова комісії

       

Члени комісії:

Бучкович О.В.            - головний бухгалтер Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука;

 

Білик Ю.Р.              - заступник головного лікаря з хірургічної роботи, Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука;

 

Семенюк П.П.                 – голова профспілкового комітету, завідуючий відділенням променевої діагностики Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука;

 

Романчук О.М.           - юрисконсульт Рівненського обласного клінічного лікувально-діагностичного центру імені Віктора Поліщука;

  

Осіпчук І.І.              – заступник начальника з питань орендних відносин відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради.

 

 

Назад до розділу