• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Анонси подій

29 листопада 2019 року відбудеться пленарне засідання двадцять дев'ятої сесії обласної ради сьомого скликання

Засідання відбудеться в сесійній залі обласної ради (м.Рівне, майдан Просвіти, 2, ІІІ поверх). Початок об 11-00 год.

Г Р А Ф І К проведення засідань постійних комісій та президії обласної ради у листопаді 2019 року



У вівторок, 12 листопада 2019 року в 301 каб. облради відбудуться
засідання постійно діючої конкурсної комісії для проведення конкурсів на зайняття посад керівників обласних комунальних закладів охорони здоров'я:


Конкурсна рада обласного щорічного конкурсу проектів розвитку територіальних громад Рівненської області оголошує обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2020 рік



Оголошується конкурс на зайняття посади директора комунального підприємства «Обласний туберкульозний санаторій м.Костопіль» Рівненської обласної ради



Розпочався прийом документів на заміщення посади керівника комунального закладу «Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр» Рівненської обласної ради

19 листопада в приміщенні обласної ради відбудеться фахова майстерня на тему «Формування спроможного районного рівня».
Захід організовується в рамках Проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), що реалізується Асоціацією міст України у партнерстві з Українською асоціацією районних та обласних рад.


V Міжнародна конференція "Системи тепло-, енергопостачання. Енергосервіс. СТЕПЕС. (SHESES'19)"
відбудеться з 13 по 15 листопада 2019 року у м.Вараш


Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Розпорядження голови обласної ради - 2015 р.

 

У К Р А Ї Н А

РІВНЕНСЬКА  ОБЛАСНА  РАДА

(Шосте скликання)

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

Від 02 липня 20­­­15 року                                                          №190

 

 

Про надання одноразової

грошової допомоги

 

 

   Відповідно до рішень обласної ради від 16 листопада 2012 року №728 «Про обласну програму матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення на 2013-2017 роки», від 21 січня 2015 року №1423 «Про обласний бюджет на 2015 рік», від 06 березня 2015 року №1444 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2015 рік» та від 12 червня 2015 року №1477 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2015 рік»:

1.    Надати одноразову грошову допомогу на підставі протоколу засідання комісії з питань надання матеріальної допомоги громадянам області                 від 26 червня 2015 року №8 на суму 58000 (п’ятдесят вісім тисяч) грн. згідно з додатком.

         2. Департаменту фінансів облдержадміністрації профінансувати департамент соціального захисту населення облдержадміністрації в сумі          58000 грн. в рахунок коштів обласної програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення на 2013-2017 роки, виділених  обласній раді.

 

 

 

 

Голова ради                                                                                           М.Кириллов

                                                                           


 

Додаток

до розпорядження

голови обласної ради

від ___________________

№_______

 

 

СПИСОК

малозабезпечених громадян області, яким вирішено надати матеріальну допомогу згідно протоколу

від 26 червня 2015 року №8 засідання комісії з питань надання матеріальної допомоги громадянам області

                                                                           

 

1.

Антонюк Я. Ф.

в сумі

600

грн.

2.

Васьошенко Н. Й.

в сумі

600

грн.

3.

Власюк Н. М.

в сумі

1000

грн.

4.

Гуменюк Т. О.

в сумі

700

грн.

5.

Деркач В. В.

в сумі

1000

грн.

6.

Дзівак Г. С.

в сумі

1000

грн.

7.

Добровольський О. В.

в сумі

700

грн.

8.

Добровчан І. В.

в сумі

1000

грн.

9.

Довжик В. Л.

в сумі

1000

грн.

10.

Догадіна О. Б.

в сумі

1000 повторно

грн.

11.

Дуць М. С.

в сумі

700

грн.

12.

Євтух В. В.

в сумі

1000

грн.

13.

Жмура І. Б.

в сумі

700

грн.

14.

Іванчик В. І.

в сумі

1000

грн.

15.

Іванчик В. Ю.

в сумі

1000

грн.

16.

Івасечко Т. Л.

в сумі

800

грн.

17.

Кирков А. М.

в сумі

500

грн.

18.

Киркова О. В.

в сумі

500

грн.

19.

Коблай Л. І.

в сумі

700

грн.

20.

Коваль І. Ю.

в сумі

2000

грн.

21.

Коляденко Т. А.

в сумі

800

грн.

22.

Корчун С. М.

в сумі

800

грн.

23.

Костюковський В. В.

в сумі

800

грн.

24.

Кратюк В. А.

в сумі

700

грн.

25.

Кухаревич Ю. М.

в сумі

1000

грн.

26.

Лящук В. С.

в сумі

700

грн.

27.

Малиха О. В.

в сумі

700

грн.

28.

Моторко Л. П.

в сумі

1000 повторно

грн.

29.

Музика В. В.

в сумі

800

грн.

30.

Назарук Н. В.

в сумі

1000

грн.

31.

Наумчук М. І.

в сумі

700 повторно

грн.

32.

Нестерук О. П.

в сумі

700

грн.

63.

Новосад Т. В.

в сумі

400 повторно

грн.

34.

Панченко О. К.

в сумі

1000

грн.

35.

Петручок В. Я.

в сумі

1000

грн.

36.

Погорельська Т. Х.

в сумі

600

грн.

37.

Полунець А. А.

в сумі

1000

грн.

38.

Почтар М. П.

в сумі

1000

грн.

39.

Пришко Т. К.

в сумі

800

грн.

40.

Прокопчук Г. М.

в сумі

2000

грн.

41.

Романюк І. В.

в сумі

1000

грн.

42.

Руденко Т. О.

в сумі

800

грн.

43.

Самчук О. С.

в сумі

700

грн.

44.

Свідерський Л.Ц. 

в сумі

1000

грн.

45.

Симонович К. Ю.

в сумі

800

грн.

46.

Стародуб Г. М.

в сумі

700

грн.

47.

Супрунець Л. О.

в сумі

1000

грн.

48.

Томашевська Т.  А.

в сумі

1000

грн.

48.

Трепачук Л. Д.

в сумі

1000

грн.

50.

Трофимчук А. О.

в сумі

1500

грн.

51.

Трофимчук М. П.

в сумі

1000

грн.

52.

Федорчук О. В.

в сумі

1000 повторно

грн.

53.

Франчук М. С.

в сумі

800

грн.

54.

Фурсович М. Й.

в сумі

1000

грн.

55.

Харчук О. Л.

в сумі

1000

грн.

56.

Цимбалюк С. М.

в сумі

500 повторно

грн.

57.

Цимбалюк В. Д.

в сумі

500

грн.

58.

Цюцюра Н. Х.

в сумі

1000

грн.

59.

Чорноус М. В.

в сумі

700

грн.

60.

Шаблій І. Е.

в сумі

3000 повторно

грн.

61.

Шубер Г. О.

в сумі

1000

грн.

62.

Якимчук Л. М.

в сумі

1000 повторно

грн.

63.

Янчура С. П.

в сумі

1000 повторно

грн.

 

     ВСЬОГО:

в сумі

58000

грн.


     Всього: 63 чоловіки на загальну суму 58000 (п'ятдесят вісім тисяч) грн.

 

 

 

Керуючий справами

виконавчого апарату обласної

ради -  керівник секретаріату                                                             Б.Сологуб

Назад до розділу