• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Анонси подій

Розпочався черговий етап декларування



23 січня 2019 року відбудеться пленарне засідання позачергової двадцять четвертої сесії обласної ради

Засідання відбудеться у сесійній залі обласної ради (м.Рівне, майд.Просвіти, 2). Початок об 11.00 год. 

23 січня 2019 року о 09-00 год. в каб. 311 обласної ради відбудеться засідання постійної комісії обласної ради

з питань бюджету, фінансів та податків (голова Благодир Ю.А.)

23 січня 2019 року о 09-30 год. в депутатській кімнаті сесійної зали обласної ради відбудеться

засідання постійної комісії обласної ради з питань охорони здоров'я, материнства та дитинства (голова - Вервега М.С.)

23 січня 2019 року о 09-30 год. в каб.301 обласної ради відбудеться засідання постійної комісії

з питань екології, природокористування, охорони навколишнього середовища та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи (голова Валявка В.Я.)

Обласний конкурс з енергоефективності - 2019



Українська асоціація районних та обласних рад розпочинає чергову серію фахових майстерень в рамках Проекту ПУЛЬС

Запрошують взяти участь у конкурсі дитячо-юнацької творчості "Перлина Fest"



Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

13.09.2018

У Рівному розпочався «Педагогічний стартап»

DSC_0112.jpgРівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Рівненської обласної ради цього року став майданчиком для Всеукраїнської школи педагогічної майстерності «Педагогічний стартап - 2018». Упродовж двох днів, 13 та 14 вересня, на базі закладу працюватимуть кращі педагоги з усіх областей України, зокрема Донецької та Луганської. Вчителі говоритимуть не лише про новації, з якими розпочали працювати в контексті Нової української школи, а й обговорять нові умови конкурсу «Учитель року - 2019».  

41627558_1162007450633104_7987755133146497024_n.jpgДля проведення такого масштабного щорічного заходу як «Педагогічний стартап» Рівненщину обрали невипадково. Саме наша область наразі має найбільшу кількість переможців всеукраїнського конкурсу «Учитель року». Відтак, особливості проведення цього конкурсу у 2019-му – на порядку денному «Педагогічного стартапу – 2018». Адже профільне міністерство вже оприлюднило нові умови та вимоги, за якими наступного року визначатимуть кращих педагогів країни.

41667430_1162007303966452_5817895753506357248_n.jpgОднак це лише одне із питань, яке планують обговорити учасники заходу. Як розповіла проректор з науково-методичної роботи РОІПП Надія Мельник, у порядку денному Школи питання, які мають розкрити нову роль учителя в процесі освітніх змін. Відтак, особливу увагу приділятимуть розкриттю поняття «творчий вчитель», говоритимуть про мультимедійні технології в освітньому процесі – наскільки вони ефективні, як в роботі педагогів, так і для засвоєння знань школярами, планують подискутувати на тему електронних підручників та ознайомитися з новим освітнім середовищем на базі Рівненської гуманітарної гімназії.

Крім того, переможці та лауреати всеукраїнського конкурсу «Учитель року» проведуть для учасників Школи низку майстер-класів.

41676307_1162007470633102_2975239406329266176_n.jpgПерший заступник голови обласної ради Сергій Свисталюк, вітаючи учасників «Педагогічного стартапу-2018» наголосив, що подібні заходи - це черговий доказ того, що наш освітній простір змінюється, що вчителі готові до новацій та прагнуть освоїти усе те сучасне, чим живуть і завдяки чому розвиваються наші діти. «Сучасний світ для сучасного вчителя – це виклик. Технології, а з ними і наші діти, настільки швидко розвиваються, що ми – дорослі, не можемо собі дозволити тупцювати на місці. Ми повинні говорити з дітьми однією мовою, бути на одній хвилі. А це означає  - постійно вдосконалюватися!» - зауважив Сергій Свисталюк. Тому, вважає, такі заходи допомагають відпрацювати ефективні педагогічні методики, які відповідатимуть новим вимогам сучасної школи та сучасного інформаційно-технологічного світу.