• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Анонси подій

14 червня 2019 року відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії обласної ради

Засідання відбудеться у сесійній залі обласної ради (м.Рівне, майд.Просвіти, 2). Початок об 11.00 год. 

Мінрегіон оголошує конкурс «Кращі практики місцевого самоврядування» у 2019 році
для органів місцевого самоврядування всіх рівнів

Розпочався прийом документів від кандидатів
до складу постійної поліцейської комісії ГУ Нацполіції в Рівненській області

13-14 червня 2019 року відбудеться Міжрегіональний інвестиційний форум з питань енергоефективності та енергозбереження і V Міжнародна спеціалізована виставка "Сучасність. Енергозбереження. Технології. (СЕТ - 2019)"


23 травня в приміщенні обласної ради відбудеться фахова майстерня на тему «Інформування громадськості про діяльність ради – шлях до порозуміння та відкритості».

Захід організовується в рамках Проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), що реалізується Асоціацією міст України у партнерстві з Українською асоціацією районних та обласних рад.

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

05.03.2019

Страховий фонд документації Рівненщини: в раді розглядають проект відповідної Програми на найближчі три роки

Сьогодні під час засідання постійної комісії з питань регламенту, діяльності правоохоронних органів та боротьби з корупцією (голова – Ігор Фізик) депутати розглянули проект рішення Про Програму створення страхового фонду документації Рівненської області на 2019-2021 роки. Документ підготували фахівці управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення облдержадміністрації.

DSC_0045+.jpg

Як пояснив представник від управління, відповідна обласна Програма діяла на Рівненщині упродовж 2016-2018 років. До Програми була включена документація підприємств, установ, організацій, яка необхідна для потреб оборони регіону, документація мобілізаційного і господарського призначення, для проведення аварійно-рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт під час ліквідації надзвичайних ситуацій та в особливий період, а також для збереження культурної спадщини. Загальна вартість Програми склала 1 103,918 тис. грн. Це переважно кошти підприємств, установ та організацій, а також кошти місцевих бюджетів.

DSC_0066.JPG

На сесії 15 березня депутати планують розглянути проект Програми на найближчі три роки, позаяк термін попередньої сплив. Мета Програми – «забезпечити місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, постачальників документації документами страхового фонду документації для проведення будівельних (відбудовчих), аварійно-рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт під час ліквідації надзвичайних ситуацій та в особливий період, для збереження культурної спадщини, на випадок втрати або псування оригіналу документа, а також для організації виробництва, експлуатації та ремонту продукції господарського призначення», - йдеться у проекті.

DSC_0061+.jpg

Основою Програми є Перелік підприємств, установ та організацій, документація на продукцію, об'єкти і споруди систем життєзабезпечення населення і транспортних зв'язків яких закладається до страхового фонду документації.

Виконання завдань Програми дасть змогу своєчасно проводити аварійно-відновлювальні, відбудовчі роботи під час ліквідації надзвичайних ситуацій та відбудовчі роботи на об'єктах і спорудах систем життєзабезпечення і транспортних зв'язків у разі втрати або неможливості отримання документації на них, відтворення об'єктів культурної спадщини і документації на них у разі втрати оригіналів, а також реставрацію – у разі пошкодження оригіналів.

DSC_0057+.jpg

Обсяг фінансування Програми, відповідно до Проекту, складає 1 018,063 тис.грн., з яких 989,53 тис.грн. – це кошти підприємств, установ та організацій, решта – кошти місцевих бюджетів.