• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

29.09.2019

Дочка Василя Сухомлинського розповіла про гуманістичну педагогіку та батька

На Рівненщині відбулися Всеукраїнські педагогічні читання Василя Сухомлинського.
Понад 240 учасників взяли участь у чергових педагогічних читаннях з теми: «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: методична спадщина педагога в контексті ідей Нової української школи».
Своїми враженнями поділилася й донька відомого педагога – Ольга Сухомлинська.
«Василь Олександрович говорив про написання казок, оповідань, а сьогодні учні вже пишуть есе. Радію з того, що у шкільних класах зникають стіни і навчання проходить на природі, адже тільки через спостереження, милування, естетику дитина отримує задоволення. Виховання – це передусім жива, допитлива думка, що перебуває в пошуці», – коментує пані Ольга, доктор педагогічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, старший науковий співробітник Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського.
Заступник голови Рівненської обласної державної адміністрації, голова постійної комісії обасної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та розвитку села Світлана Богатирчук-Кривко зазначила, що основою концепції Сухомлинського є повага і довіра до дитини, визнання її унікальності та права на власний вибір. Ця ідея є особливо актуальною в умовах реформування освіти. Його підхід поєднує методики навчання, виховання та розвитку. Такі уроки як «уроки мислення», «уроки на природі», «школа розвитку» вже давно відомі в освітянських колах і не тільки в загальній середній освіті, а й в дошкіллі.
«Педагогів досить часто називають консерваторами. Добре це чи погано – кожному вирішувати особисто. Зараз ми говоримо про зміни. Так, зміни – рушійна сила. Проте, не варто забувати про «червоні лінії» в педагогіці, зокрема роль вчителя, методичної служби, роль педінституцій. Слід створювати такі умови, в яких дитині комфортно та цікаво саморозвиватись», – підсумувала Світлана Кирилівна.
За інформацією прес-служби управління освіти і науки Рівненської ОДА.