• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Рівненська область

Опитування

Відеоматеріали

Фотогалерея

ФОРМА ДЛЯ ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВЕРНЕННЯ


 
Введіть своє прізвище, ім‘я, по батькові*
Введіть свій e-mail*
Введіть свою поштову адресу*
Введіть свій номер телефону*
Ваше звернення*
Захист від автоматичного заповнення
 
Введіть символи з картинки*
 

* - Поля, обов'язкові для заповнення

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» зі змінами передбачена можливість письмового звернення громадян з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Письмові звернення можуть подаватися в усній, письмовій чи електронній формі:

- усно за тел. (0362) 69-52-39 

- поштою на адресу: Рівненська обласна рада, майд. Просвіти, 1, м. Рівне, 33013 

- факсом (0362) 62-00-64

- електронною поштою oblrada@rada.rv.ua 

- шляхом заповнення зазначеної вище форми на сайті обласної ради.

Звернення складається у довільній формі та, відповідно до вимог ст.5 Закону України "Про звернення громадян" має містити: прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) яз зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь. або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

Відповідно до ст.20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівництвом встановлюється необхідний термін для його розгляду. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні не може перевищувати 45 днів.