• На головну

  • Версія для
    друку

  • Мапа сайту

  • Контакти
Закрити

Авторизація

Увійти на сайт | Реєстрація

майдан Просвіти,1 м.Рівне, 33013 тел.(0362)69–52–02, факс (0362)62–00–64, Е-mail: oblrada@rada.rv.ua

Анонси подій

29 листопада 2019 року відбудеться пленарне засідання двадцять дев'ятої сесії обласної ради сьомого скликання

Засідання відбудеться в сесійній залі обласної ради (м.Рівне, майдан Просвіти, 2, ІІІ поверх). Початок об 11-00 год.

Г Р А Ф І К проведення засідань постійних комісій та президії обласної ради у листопаді 2019 року


18 листопада 2019 року в 301 каб.облради відбудуться засідання постійних комісій

- о 9-00 год. з питань бюджету, фінансів та податків (Ю.Благодир) 
- о 14-00 год. з питань аграрної політики, земельних відносин та розвитку села (С.Богатирчук-Кривко).

Конкурсна рада обласного щорічного конкурсу проектів розвитку територіальних громад Рівненської області оголошує обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад на 2020 рік



Оголошується конкурс на зайняття посади директора комунального підприємства «Обласний туберкульозний санаторій м.Костопіль» Рівненської обласної ради



19 листопада в приміщенні обласної ради відбудеться фахова майстерня на тему «Формування спроможного районного рівня».
Захід організовується в рамках Проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), що реалізується Асоціацією міст України у партнерстві з Українською асоціацією районних та обласних рад.


Архів новин

  
Пн Вт Сер Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Розпорядження голови обласної ради - 2015 р.

 

У К Р А Ї Н А

РІВНЕНСЬКА  ОБЛАСНА  РАДА

(Сьоме скликання)

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

Від 22 грудня 20­­­15 року                                                          №332

 

 

Про надання одноразової

грошової допомоги

 

   Відповідно до рішень обласної ради від 16 листопада 2012 року №728 «Про обласну програму матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення на 2013-2017 роки», від 21 січня 2015 року №1423 «Про обласний бюджет на 2015 рік», від 06 березня 2015 року №1444 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2015 рік», від 12 червня 2015 року №1477 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2015 рік», від 11 вересня 2015 №1559 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2015 рік» та від 04 грудня 2015 року №5 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2015 рік»:

   1. У зв’язку з неотриманням громадянами одноразової грошової допомоги з різних причин (смертю, вибуттям) зменшити суму коштів, виділених розпорядженнями голови обласної ради шостого скликання «Про надання одноразової грошової допомоги» від 19.03.2015 №71, від 14.05.2015 №134,     від 02.07.2015 №190, від 05.08.2015 №213 та від 04.11.2015 №289                      на 4550 (чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят) гривень згідно з додатком 1.   

   2. Надати одноразову грошову допомогу на підставі протоколу засідання комісії з питань надання матеріальної допомоги громадянам області                 від 21 грудня  2015 року №17 на суму 145940 (сто сорок п’ять тисяч дев’ятсот сорок)  гривень згідно з додатком 2.

         3. Департаменту фінансів облдержадміністрації профінансувати департамент соціального захисту населення облдержадміністрації в сумі          145940 гривень в рахунок коштів обласної програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення на 2013-2017 роки, виділених  обласній раді.

 

Голова ради                                                                                        В.О.Ковальчук

 

 

Додаток  1

до розпорядження

голови обласної ради

від ___________________

№_______

 

ЗМІНИ

до розпоряджень голови обласної ради

 

На підставі листа департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації від 17.12.2015 №01-15-12/2652, як головного розпорядника коштів обласної програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення на 2015 рік:

 

1.                 Зменшити суму виділених розпорядженням від 19.03.2015 №71 коштів на 750 грн. та виключити з додатку:

Кирилюк Марія Андріївна в сумі 350 грн.

Харчук Тетяна Миколаївна в сумі 400 грн.

 

2.                 Зменшити суму виділених розпорядженням від 14.05.2015 №134 коштів на 1300 грн. та виключити з додатку:

Онищук Володимир Максимович в сумі 600 грн.

Бурячок Ольга Василівна в сумі 700 грн.

 

3.                 Зменшити суму виділених розпорядженням від 02.07.2015 №190 коштів на 800 грн. та виключити з додатку:

Симонович Костянтин Юліанович в сумі 800 грн.

 

4.                 Зменшити суму виділених розпорядженням від 05.08.2015 №213 коштів на 700 грн. та виключити з додатку:

Смійчук Віктор Олексійович в сумі 700 грн.

 

5.                 Зменшити суму виділених розпорядженням від 04.11.2015 №289 коштів на 1000 грн. та виключити з додатку:

Коваль Ніна Іванівна в сумі 1000 грн.

 

Всього в протоколах, на підставі яких видані розпорядження, зменшити кількість громадян для надання  матеріальної допомоги на 7 (сім) осіб на загальну суму 4550 (чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят) гривень.

 

Керуючий справами

виконавчого апарату обласної

ради -  керівник секретаріату                                                               Б.Сологуб

 

 

Додаток  2

до розпорядження

голови обласної ради

від ___________________

№_______

 

 

СПИСОК

малозабезпечених громадян області, яким вирішено надати матеріальну допомогу згідно протоколу

від 21 грудня 2015 року №17 засідання комісії з питань надання матеріальної допомоги громадянам області

                                                                           

1.

Баліцька Н. С.

в сумі

1000

грн.

2.

Басюк С. І.

в сумі

500

грн.

3.

Бахтіна В. С.

в сумі

500

грн.

4.

Бобер Ю. А.

в сумі

500

грн.

5.

Буняк В. Д.

в сумі

500

грн.

6.

Веременко М. М.

в сумі

3000

грн.

7.

Власюк В. В.

в сумі

1000

грн.

8.

Волошина Н. Т.

в сумі

500

грн.

9.

Галицька Т. В.

в сумі

1000

грн.

10.

Гарбар Н. М.

в сумі

1000

грн.

11.

Гоголь М. В.

в сумі

2000

грн.

12.

Голяр А. В.

в сумі

3000

грн.

13.

Городнюк З. С.

в сумі

500

грн.

14.

Гречан Г. С.

в сумі

500

грн.

15.

Грушицька Т. А.

в сумі

2000

грн.

16.

Гунько Р. А.

в сумі

2000

грн.

17.

Гусєв А. М.

в сумі

2000 повторно

грн.

18.

Данилець А. М.

в сумі

500 повторно

грн.

19.

Дем'янчук М. В.

в сумі

500

грн.

20.

Дмитрук І. Б.

в сумі

1000 повторно

грн.

21.

Дмитрук Ю. В.

в сумі

2000

грн.

22.

Добровольський О. В.

в сумі

500 повторно

грн.

23.

Долгих О. І.

в сумі

500 повторно

грн.

24.

Драганчук Л. В.

в сумі

2000

грн.

25.

Дячук Г. Г.

в сумі

3000

грн.

26.

Дячук М. В.

в сумі

500

грн.

27.

Єлізарова С. В.

в сумі

1500

грн.

28.

Журомський Н. Р.

в сумі

500

грн.

29.

Загиней І. І.

в сумі

3000

грн.

30.

Зайчук А. А.

в сумі

1000

грн.

31.

Іванюк М. В.

в сумі

1000

грн.

32.

Ілашку Д. А.

в сумі

1000

грн.

33.

Киркова М. А.

в сумі

1000

грн.

34.

Ковальчук О. П.

в сумі

500

грн.

35.

Ковальчук С. О.

в сумі

1000

грн.

36.

Козачук В. М.

в сумі

3000 повторно

грн.

37.

Корицька М. А.

в сумі

500

грн.

38.

Костюковська Г. Р.

в сумі

3000 повторно

грн.

39.

Крук О. П.

в сумі

2000

грн.

40.

Крючок М. Ф.

в сумі

500

грн.

41.

Кузьмінчук С. М.

в сумі

1000

грн.

42.

Кусік А. Л.

в сумі

500

грн.

43.

Лахманець Д. І.

в сумі

3000

грн.

44.

Лемех Н. О.

в сумі

3000

грн.

45.

Лідавець П. В.

в сумі

3000

грн.

46.

Лящук В. С.

в сумі

500 повторно

грн.

47.

Майструк О. М.

в сумі

500 повторно

грн.

48.

Маслак А. В.

в сумі

2000

грн.

49.

Медведчук В. П.

в сумі

500

грн.

50.

Медецька Г. В.

в сумі

500

грн.

51.

Менлікова О.-Ж. П.

в сумі

1000

грн.

52.

Мосійчук О. Л.

в сумі

500

грн.

53.

Мосіюк С. В.

в сумі

2000

грн.

54.

Мотруніч М. М.

в сумі

1000

грн.

55.

Наконечна Н. А.

в сумі

3000

грн.

56.

Небаба В. М.

в сумі

1000

грн.

57.

Онопрійчук В. В.

в сумі

3000

грн.

58.

Опанасюк В. М.

в сумі

500

грн.

59.

Осадча Л. М.

в сумі

500

грн.

60.

Паюк Є. І.

в сумі

500 повторно

грн.

61.

Пелех Н. М.

в сумі

500

грн.

62.

Петрук М. Я.

в сумі

1000

грн.

63.

Пилипчук О. О.

в сумі

2000

грн.

64.

Плескач Н. Є.

в сумі

500

грн.

65.

Поліщук М. А.

в сумі

3000

грн.

66.

Попруга М. А.

в сумі

2740

грн.

67.

Попруга С. М.

в сумі

2000

грн.

68.

Посох В. М.

в сумі

3000

грн.

69.

Пуга М. М.

в сумі

1000

грн.

70.

Пучковська І. В.

в сумі

3000

грн.

71.

Родіонова В. М.

в сумі

500

грн.

72.

Романюк С. С.

в сумі

500 повторно

грн.

73.

Саванчук М. Т.

в сумі

2000

грн.

74.

Савчук Н. А.

в сумі

500

грн.

75.

Савчук О. М.

в сумі

500

грн.

76.

Самчук А. Д.

в сумі

1000

грн.

77.

Сауш І. М.

в сумі

500 повторно

грн.

78.

Семенчук С. О.

в сумі

3000

грн.

79.

Семенюк Л. О.

в сумі

500

грн.

80.

Сокол Л. В.

в сумі

500

грн.

81.

Стаховський Л. В.

в сумі

1000

грн.

82.

Стаховський С. П.

в сумі

1000

грн.

83.

Стрельчук М. М.

в сумі

500

грн.

84.

Стрієнко Л. А.

в сумі

500

грн.

85.

Стуканова  З. Д.

в сумі

500

грн.

86.

Суслова О. І.

в сумі

500 повторно

грн.

87.

Сухляк З. І.

в сумі

2000

грн.

88.

Тимошейко М. Л.

в сумі

500

грн.

89.

Тимощук Л. Т.

в сумі

3000

грн.

90.

Тишкова В. Г.

в сумі

3000

грн.

91.

Тхорик В. К.

в сумі

500

грн.

92.

Федорчук В. Й.

в сумі

500

грн.

93.

Федорчук Я. І.

в сумі

3000

грн.

94.

Філатова А. П.

в сумі

1000

грн.

95.

Фічук С. Ф.

в сумі

500

грн.

96.

Фрунза А. В.

в сумі

700 повторно

грн.

97.

Фурманець Р. А.

в сумі

1000

грн.

98.

Хмеляр І. М.

в сумі

500

грн.

99.

Ципан Д. А.

в сумі

2000

грн.

100.

Ціпан З. М.

в сумі

2000

грн.

101.

Цой А. В.

в сумі

2000

грн.

102.

Чиж В. П.

в сумі

500

грн.

103.

Чубок О. А.

в сумі

1000

грн.

104.

Шарбан Н. М.

в сумі

3000 повторно

грн.

105.

Шевчук Л. О.

в сумі

3000 повторно

грн.

106.

Шнайдер І. В.

в сумі

2000

грн.

107.

Щокот І. Й.

в сумі

500

грн.

108.

Юрко С. І.

в сумі

500

грн.

109.

Юхимчук Л. А.

в сумі

500

грн.

110.

Якимюк В. С.

в сумі

1000

грн.

111.

Яремчук В. В.

в сумі

500

грн.

 

     ВСЬОГО:

в сумі

145940

грн.


     Всього: 111 чоловік на загальну суму 145940 (сто сорок п’ять тисяч дев’ятсот сорок)  гривень.

 

 

 

 

Керуючий справами

виконавчого апарату обласної

ради -  керівник секретаріату                                                             Б.Сологуб

 

 

 

Назад до розділу